"a p"
Vasta näin jollain sivulla ja nyt en löydä googlella koko sivua! Haluisin tilata lehden, mutta en halua mitään täysin turhaa krääsää ja irtolehden mukana tuli vain ystävätilausmainos!
Ihan sisällön, mutta en halua kaappeihini mitään moccamastereit pyörimään.. ennemmin otan jotain edes kokeilun arvoista, kun sieltä nyt kuitenkin jotain laitetaan! Ja joskus tosiaan näin sellaisen sivun jossa lueteltiin yhdelle lehdelle n. 20 tarjousta ( tilauksen pituus ja hinta muuttui ) ja oli myös nuo tilaajalahjat, esim rikkaimuri, reimatec haalari yms.Tilaatko lehden kaupanpäällisten perusteella vai lehden sisällön perusteella?
Kiitti! Just tätä hain! Ja siis vauva-lehteä kiikaroin!
Mä oon meinannu tilata kaksplussan jo monta kk sitten mutta en oo sit viittiny kun ärsyttää kun siinä niin surkee tilaajalahja joka ei ole ainakaa mun havaintojen mukaam muuttunu ainakaa puoleen vuoteen:O tosi outoa! Kauheita krääsä lahjoja toi reppu ja korusetti mun mielest..Tietääkä kukaan onko kaksplussalla tälläistä vastaavaa???
Eikö niillä ole mitään ystäväntilauslahjaa parempana?Alkuperäinen kirjoittaja käsbe;22939893:Mä oon meinannu tilata kaksplussan jo monta kk sitten mutta en oo sit viittiny kun ärsyttää kun siinä niin surkee tilaajalahja joka ei ole ainakaa mun havaintojen mukaam muuttunu ainakaa puoleen vuoteen:O tosi outoa! Kauheita krääsä lahjoja toi reppu ja korusetti mun mielest..
Me Naiset tarjous, saat upean korusetin!Mäkin odotan sopivaa tilaajalahjaa, että saisin Me Naiset tilattua. Mutta kun aina on vaan jotain käsilaukkuja... Niitten tilaajalahjoja ei taida netissä olla?
Joo, korutkaan ei kiinnosta... Kai mun täytyy sellaiseen käsilaukkuun tyytyä. pöh.Alkuperäinen kirjoittaja käsbe;22939976:Me Naiset tarjous, saat upean korusetin!
^tollanen korusetti oli