Käytettyä en hirveästi huolisi, eikä kyllä olis varaa ostaa mitään sikakallista uutta sohvaa :/
Sotkassa kattelin mut ei ollut mieleistä, jyskistä pitää vielä katsoa jos joku löytyisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jysk, Sotka, Suomisoffa, niistä saa ihan kelvollisia sohvia, ei ne 15 v kestä varmaan mutta asiansa ajaa.
Kyllä ainakin osan Ikean sohvista saa tilattua netistä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Suomi-soffaan on liian pitkä matka, myöskin ikeaan, niillä ei tuskin mitään nettipuotia ole?
Ostin Jyskistä vuodesohvan 2002 ja se on yhä ihan ehjä ja hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jyskin sohvien laatu on ihan sutta, maskusta me ollaan ostettu sohvat ja hyvin on palvelleet eikä hintakaan ollut paha. sotkasta saa halpaa, mutta laadusta en tiedä, ehkä vähän parempaa kuin jyskillä.
Masku on kuiteskin liian kallis tän hetkiselle rahatilanteelleni, pitää vissiin mummille soittaa jos se vähän jeesaisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jyskin sohvien laatu on ihan sutta, maskusta me ollaan ostettu sohvat ja hyvin on palvelleet eikä hintakaan ollut paha. sotkasta saa halpaa, mutta laadusta en tiedä, ehkä vähän parempaa kuin jyskillä.
Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Mulla ei ole muuta vaihtoehtoja kuin huutonet ja sit miten saan sen sohvan sinne asuntoon, en voi oikein kävellen lähteä sitä sohvaa hakemaan =)Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Mä ostan sitten myöhemmin paremman.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Mun mielestä jyskin ja sotkan isoin ongelma on se, että kaikki on niin tajuttoman rumaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Totta, kattelin juntti-kulmasohvaa sotkasta,mut ne oli rumia :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä jyskin ja sotkan isoin ongelma on se, että kaikki on niin tajuttoman rumaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
On siellä hienojakin, monia eri tyylisiä sohvia.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Totta, kattelin juntti-kulmasohvaa sotkasta,mut ne oli rumia :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä jyskin ja sotkan isoin ongelma on se, että kaikki on niin tajuttoman rumaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Mut mä haluisin sen kulmasohvan :/Alkuperäinen kirjoittaja ...:On siellä hienojakin, monia eri tyylisiä sohvia.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Totta, kattelin juntti-kulmasohvaa sotkasta,mut ne oli rumia :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä jyskin ja sotkan isoin ongelma on se, että kaikki on niin tajuttoman rumaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta
Niin on. :xAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestä jyskin ja sotkan isoin ongelma on se, että kaikki on niin tajuttoman rumaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin mäkin. Köyhän ei kantsi ostaa halpaa ja huonolaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jos mun pitäis saada halvalla sohva niin ennemmin ostaisin jonkun hiukan laadukkaamman, käytetyn kun esim jyskistä tai sotkasta