Damn..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:harmi, mä oisin voinu lähtee.. oon vapaalla, jihaaaaa! mut Rauma, uiui liian kaukana
Vaikka olenhan mä sen aina tienny ettei täällä ketään asu.. eläkeläisiä vaan.. :kieh:
Damn..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:harmi, mä oisin voinu lähtee.. oon vapaalla, jihaaaaa! mut Rauma, uiui liian kaukana
No joo, miksei, ihan hyvältä kyl kuullosti kieltämättä mut toinen kerta sitte Pakko hoitaa huominen meno ihmismäisesti kuitenkiAlkuperäinen kirjoittaja cingcing:Ok.. mut olis tota Jukka Poikaa kantsinu lähteä vaikka juosten kattomaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu mut mul on rahat ihan finaalis et ei hirveest taxei ny käytellä Mul on kyl aamust kymmenelt menoakin et ei kauheen pitkää iltaa olis voinu ollakkaan missään. Mä olen kanssa Raumalainen alkujaan mut 10 vuotta susta vanhempi
Oukei.. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No joo, miksei, ihan hyvältä kyl kuullosti kieltämättä mut toinen kerta sitte Pakko hoitaa huominen meno ihmismäisesti kuitenki
Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja Zeepra:miä oisin mielelläni lähteny mutta asun liian kaukana jukkapoika on paras!