Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain kirpparilta tai antiikkiliikkeestä etsit sellaisen tosi vanhan, toimivan herätyskellon.. Tänään juuri oli äitini kanssa puhetta, kuin kamal ääni niissä oli.. Sitä pärinää ei kestä kuunnella..sitten kun vielä laittaa kellon toiselle puolen huonetta, niin varmasti tulee noustua kun kello soi..
Mulla on kanssa sellainen pari vuotta sitten ostettu pärinä-kello, mutta noissa vanhoissa on vielä kamalampi ääni =)Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain kirpparilta tai antiikkiliikkeestä etsit sellaisen tosi vanhan, toimivan herätyskellon.. Tänään juuri oli äitini kanssa puhetta, kuin kamal ääni niissä oli.. Sitä pärinää ei kestä kuunnella..sitten kun vielä laittaa kellon toiselle puolen huonetta, niin varmasti tulee noustua kun kello soi..
Kyllähän niitä myydään ihan missä vaan, mulla on Mikki Hiiri- teemalla sellainen, osetettu pari vuotta sitten Euromarketista.
Ei ne kellot nyt NIIIIN vanhoja ole...!
Tuo voi kyllä olla ihan totta. Johtuu varmaan käytettävästä metallista..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kanssa sellainen pari vuotta sitten ostettu pärinä-kello, mutta noissa vanhoissa on vielä kamalampi ääni =)Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain kirpparilta tai antiikkiliikkeestä etsit sellaisen tosi vanhan, toimivan herätyskellon.. Tänään juuri oli äitini kanssa puhetta, kuin kamal ääni niissä oli.. Sitä pärinää ei kestä kuunnella..sitten kun vielä laittaa kellon toiselle puolen huonetta, niin varmasti tulee noustua kun kello soi..
Kyllähän niitä myydään ihan missä vaan, mulla on Mikki Hiiri- teemalla sellainen, osetettu pari vuotta sitten Euromarketista.
Ei ne kellot nyt NIIIIN vanhoja ole...!
Et sattuis tietämään mistä tommosen sais nykyään?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Muumi-kello. Se on niin pirun ärsyttävä, että siihen on herättävä. "Herätys, on kiva päivä tänään, herää jo!" tiidi-di-di-diitti-tiidi-di-diitti-tiidi-di-diidi-tiidi-di-diitti *muumitunnari* |O |O |O Pikkusiskolla on sellanen...
Alkuperäinen kirjoittaja taustalta:Et sattuis tietämään mistä tommosen sais nykyään?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Muumi-kello. Se on niin pirun ärsyttävä, että siihen on herättävä. "Herätys, on kiva päivä tänään, herää jo!" tiidi-di-di-diitti-tiidi-di-diitti-tiidi-di-diidi-tiidi-di-diitti *muumitunnari* |O |O |O Pikkusiskolla on sellanen...
Yleensä kelloradioissa on patterit sähkökatkojen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puhelimeen en herää, kelloradioon en myöskään. Kelloradiossa on ongelmana myös se että mitä jos tulee sähkökatko. Rautavekkari mulla on ollut mutta sekin on mennyt hukkaan ja jos oikein muistan niin herääminen senkin kanssa oli siinä ja siinä.. rasittaa olla niin sikeäuninen |O
Heh, hassua miten oma aloitus oli täällä etusivulla Tosiaan en herää ääniin, kuului ne sitten korvanjuuresta tai 5 metrin päässä. Nykyisin herätyskellona toimii miehen lisäksi koira.Alkuperäinen kirjoittaja irma:Yleensä kelloradioissa on patterit sähkökatkojen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puhelimeen en herää, kelloradioon en myöskään. Kelloradiossa on ongelmana myös se että mitä jos tulee sähkökatko. Rautavekkari mulla on ollut mutta sekin on mennyt hukkaan ja jos oikein muistan niin herääminen senkin kanssa oli siinä ja siinä.. rasittaa olla niin sikeäuninen |O
Puhelimeen herää kyllä, kun laittaa kivan kappaleen herätyksen ääneksi ja kauemmas sängystä että on pakko nousta kun alkaa soimaan.
Paljonko maksatte, mulla on Niiskuneiti-versioAlkuperäinen kirjoittaja jesse:Alkuperäinen kirjoittaja taustalta:Et sattuis tietämään mistä tommosen sais nykyään?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Muumi-kello. Se on niin pirun ärsyttävä, että siihen on herättävä. "Herätys, on kiva päivä tänään, herää jo!" tiidi-di-di-diitti-tiidi-di-diitti-tiidi-di-diidi-tiidi-di-diitti *muumitunnari* |O |O |O Pikkusiskolla on sellanen...
Joo samoin meikäläistäkin kiinnostais tietää mistä tollasen nykyään vois löytää? Tuntuu olevan niin pirun hankalaa...
Kukas Erkkikkä teil asustaa? Koira?Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:Ei muute mun mies herrää kännykän herätykseen,oli äänenä mikä tahansa.Karsea kelloradiokkaan ei saa aikaseksi mittää xD Onneksi on meikäläinen kätisemässä vieressä ja nykimässä,että ALA JO PERKELE NOUSTA KU EI TUOTA JAKSA KUUNNELLA ERKKIKKÄÄN xD
jopa mä voisin herätä tähänAlkuperäinen kirjoittaja unelias:http://www.riemurasia.net/jylppy/63548/Her%C3%A4tyskello