Mistä löytyis todella hyvä herätyskello jonka ääneen vois herätäkin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jostain kirpparilta tai antiikkiliikkeestä etsit sellaisen tosi vanhan, toimivan herätyskellon.. Tänään juuri oli äitini kanssa puhetta, kuin kamal ääni niissä oli.. Sitä pärinää ei kestä kuunnella..sitten kun vielä laittaa kellon toiselle puolen huonetta, niin varmasti tulee noustua kun kello soi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jostain kirpparilta tai antiikkiliikkeestä etsit sellaisen tosi vanhan, toimivan herätyskellon.. Tänään juuri oli äitini kanssa puhetta, kuin kamal ääni niissä oli.. Sitä pärinää ei kestä kuunnella..sitten kun vielä laittaa kellon toiselle puolen huonetta, niin varmasti tulee noustua kun kello soi..

Kyllähän niitä myydään ihan missä vaan, mulla on Mikki Hiiri- teemalla sellainen, osetettu pari vuotta sitten Euromarketista.
Ei ne kellot nyt NIIIIN vanhoja ole...!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:

Kyllähän niitä myydään ihan missä vaan, mulla on Mikki Hiiri- teemalla sellainen, osetettu pari vuotta sitten Euromarketista.
Mulla on kanssa sellainen pari vuotta sitten ostettu pärinä-kello, mutta noissa vanhoissa on vielä kamalampi ääni =)

Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:

Mulla on kanssa sellainen pari vuotta sitten ostettu pärinä-kello, mutta noissa vanhoissa on vielä kamalampi ääni =)
Tuo voi kyllä olla ihan totta. Johtuu varmaan käytettävästä metallista..

ap
Puhelimeen en herää, kelloradioon en myöskään. Kelloradiossa on ongelmana myös se että mitä jos tulee sähkökatko. Rautavekkari mulla on ollut mutta sekin on mennyt hukkaan ja jos oikein muistan niin herääminen senkin kanssa oli siinä ja siinä.. rasittaa olla niin sikeäuninen |O

puhelimen soittoon herää kun vaihtaa sitäsoittoääntä vaikka viikon välein..oon jo niin tottunu siihen omaani että sammuatn se jo refleksistä ilman että edesoikeesti herään siihen.
eilen vaihdoin ja kummasti herätti aamulla :D

Muumi-kello. Se on niin pirun ärsyttävä, että siihen on herättävä. "Herätys, on kiva päivä tänään, herää jo!" tiidi-di-di-diitti-tiidi-di-diitti-tiidi-di-diidi-tiidi-di-diitti *muumitunnari* |O |O |O Pikkusiskolla on sellanen...

taustalta
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Muumi-kello. Se on niin pirun ärsyttävä, että siihen on herättävä. "Herätys, on kiva päivä tänään, herää jo!" tiidi-di-di-diitti-tiidi-di-diitti-tiidi-di-diidi-tiidi-di-diitti *muumitunnari* |O |O |O Pikkusiskolla on sellanen...
Et sattuis tietämään mistä tommosen sais nykyään?

jesse
Alkuperäinen kirjoittaja taustalta:

Joo samoin meikäläistäkin kiinnostais tietää mistä tollasen nykyään vois löytää? Tuntuu olevan niin pirun hankalaa...

irma
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Puhelimeen en herää, kelloradioon en myöskään. Kelloradiossa on ongelmana myös se että mitä jos tulee sähkökatko. Rautavekkari mulla on ollut mutta sekin on mennyt hukkaan ja jos oikein muistan niin herääminen senkin kanssa oli siinä ja siinä.. rasittaa olla niin sikeäuninen |O
Yleensä kelloradioissa on patterit sähkökatkojen varalle.
Puhelimeen herää kyllä, kun laittaa kivan kappaleen herätyksen ääneksi ja kauemmas sängystä että on pakko nousta kun alkaa soimaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja irma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yleensä kelloradioissa on patterit sähkökatkojen varalle.
Puhelimeen herää kyllä, kun laittaa kivan kappaleen herätyksen ääneksi ja kauemmas sängystä että on pakko nousta kun alkaa soimaan.
Heh, hassua miten oma aloitus oli täällä etusivulla :D Tosiaan en herää ääniin, kuului ne sitten korvanjuuresta tai 5 metrin päässä. Nykyisin herätyskellona toimii miehen lisäksi koira.

Alkuperäinen kirjoittaja jesse:
Alkuperäinen kirjoittaja taustalta:

Joo samoin meikäläistäkin kiinnostais tietää mistä tollasen nykyään vois löytää? Tuntuu olevan niin pirun hankalaa...
Paljonko maksatte, mulla on Niiskuneiti-versio :D

unelias
Tässä vasta herätyskikotin, herää joka ikinen väkisin. (ei sovi heikkohermoisille,sydänsairaudesta kärsiville,raskaana oleville,alle 10vuotiaille,yli 60 vuotiaille,liian laihoille, tai heikot luut omaavat) =D

unelias
Tässä vasta herätyskikotin, herää joka ikinen väkisin. (ei sovi heikkohermoisille,sydänsairaudesta kärsiville,raskaana oleville,alle 10vuotiaille,yli 60 vuotiaille,liian laihoille, tai heikot luut omaavat) =D

http://www.riemurasia.net/jylppy/63548/Her%C3%A4tyskello

vieras
Mulla on päällä puhelimen ärsyttävin tinkutus, olen vaihtanut pari kertaa eri säveleen ja silloin en herää, mutta tää eräs on niin alitajuntaan syöpynyt, että en pysty makaamaan sängyssä kun se soi.

Ei muute mun mies herrää kännykän herätykseen,oli äänenä mikä tahansa.Karsea kelloradiokkaan ei saa aikaseksi mittää xD Onneksi on meikäläinen kätisemässä vieressä ja nykimässä,että ALA JO PERKELE NOUSTA KU EI TUOTA JAKSA KUUNNELLA ERKKIKKÄÄN xD

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
Ei muute mun mies herrää kännykän herätykseen,oli äänenä mikä tahansa.Karsea kelloradiokkaan ei saa aikaseksi mittää xD Onneksi on meikäläinen kätisemässä vieressä ja nykimässä,että ALA JO PERKELE NOUSTA KU EI TUOTA JAKSA KUUNNELLA ERKKIKKÄÄN xD
Kukas Erkkikkä teil asustaa? Koira?

ap
Uskomatonta mut totta, mut nyt kuukauden päivät olen herännyt pelkkään värinähälytykseen :D Onhan toi nyt kanssa eläjiä ajatellen paras vaihtoehto, kun ei tarvi kuunnella herätyskellojen pärinää.

Yhteistyössä