Mistä löytää älykästä miesseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja "Hupakko"
  • Ensimmäinen viesti
"Hupakko"
Taidan olla jotenkin poikkeuksellinen nainen nykyään kun minä en ihaile hyväkroppaisia miehiä vaan muhun vetoaa eniten älykkyys. Ja älykkyydellä en tarkoita sitä, että on jonkun kapean asian huippuammattilainen, mutta muuten täysin idiootti. Omalla duunipaikalla tällaisia ei todellakaan ole ja baareissakin usein (ei aina!) tulee "vääränlaisia" vastaan.

En tarkoita älykkäällä tässä nyt sitä, että pitäisi olla Mensan jäsen tai että olisi pakko olla akateeminen. Saa olla tai sitten ei, mutta se ei ole se ratkaisevin juttu. Mutta missä näitä tapaa... ja ei älkää vastatko että yliopistolla... olen jo yli 30v ja opiskeluajat ovat takanapäin...
 
Mistävaan
Meiltä. Mutta se ei ole ns. vapailla markkinoilla. Yleisesti sanoisin, että ihan normaalielämästä, mistä tahansa. Omat seurustelukumppanit ovat pääsääntöisesti täyttäneet ap:n kuvailemat kriteerit aina, ja sekin on löytynyt, josta en usko pystyväni enää parantamaan. Ei ne fiksut miehet parveile missään tietyissä paikoissa, vaan sellaiseen voi törmätä periaatteessa missä tahansa. Tuntemani fiksut tyypit ovat olleet koulutustasoltaan ja ammateiltaan amiksesta akateemiseen ja duunarista toimitusjohtajaan. Jos menet mille tahansa isommalle työpaikalle, harrastusporukkaan, minne tahansa, missä ihmiset parveutuvat jonkin syyn nojalla, niin löytänet sieltä ainakin muutaman sopivan.
 
fighghjhgigrd
Aivan samaa miettinyt! Kuulostaa juuri sellaiselta mieheltä jota itsekin arvostaisin. Rento, mukava, fiksu.
Yhden tunnen - ihan kaverina, mutta hän ei oikein ole sitoutuvaa sorttia, tai ei ole löytänyt sitä oikeaa.

Välillä tuntuu että onhan niitä, mutta sitten kyseiset henkilöt paljastuvat aivan idiooteiksi. Feikeiksi, ja jonkinlaisiksi statuksen korottajiksi. Vaikea kuvailla :/
 
Yksinkertaisesti
Yksinkertaisesti laitat ilmoituksen vaikka Suomi24 treffipalstalle ja kerrot seikkaperäisesti mitä haluat ja sanot vielä haluavasi ensin jonkin aikaa kirjoitella, kyllä ne fiksut alkavat sieltä erottua, "paitsi tälläiset vanhemmat miehet kuin minä, joilla on elämän kokemusta ja kärsivällisyyttä, niitä varo ;)" jonka jälkeen voit harkita ihan tapaamista.
 

Yhteistyössä