Mistä löydän ystävän?

Ihan tavallista koti-isän arkea viettänyt eli ollut tyttären kanssa. :)
mulla noi poitsut jo isoja köriläitä, ei he paljoa seuraa kaipaa päivisin. Mutta illalla nappaan nuorimman viereen ja luetaan satua / tietokirjoja. Viimeisen viikon ollaan luettu tulivuorista sekä ihmisestä.
Elias välillä nukkuu vieressäni ja nautin näistä vikoista hetkistä yhdessä. Kohta nuorinkin on niin iso ettei äidin vierus kelpaa..

mulla noi poitsut jo isoja köriläitä, ei he paljoa seuraa kaipaa päivisin. Mutta illalla nappaan nuorimman viereen ja luetaan satua / tietokirjoja. Viimeisen viikon ollaan luettu tulivuorista sekä ihmisestä.
Elias välillä nukkuu vieressäni ja nautin näistä vikoista hetkistä yhdessä. Kohta nuorinkin on niin iso ettei äidin vierus kelpaa..
Muksut kasvavat nopeasti.

Hei Mustikkatukka! Mistä päin Oulua olet ja millasta ystävää etsit? :)
Hei,

Olen siis tuo Mustikkatukka, nyt mustuneena. En ole Oulusta päinkään, kuten tuossa Mustikkatukkana kirjoitetussa viestissä jo totesinkin. Etsin ystävää, jonka kanssa voi keskustella elämästä. Mielenkiinnonkohteet voivat olla yhteisiä, mutta ehkä omalla tavallaan vielä rikkaampaa olisikin se, että voisi antaa toiselle näkökulmia erilaisesta vinkkelistä.

Yhteistyössä