Kiitos, ihan hyvää. Taitaa ruveta ukkostamaan. Mitä sinulle kuuluu?Moi, mitä kuuluu?
Hyvää kiitos. Ihanaa kun loma loppuu ja pääsen taas työn pariin. Ikävä jo lapsia. Ensi viikolla menen tekemään paperihommat valmiiksi jotta jää sitten aikaa muuhun.Kiitos, ihan hyvää. Taitaa ruveta ukkostamaan. Mitä sinulle kuuluu?
Täällä Oulussa ukkostaa ja sataa vettä.Hyvää kiitos. Ihanaa kun loma loppuu ja pääsen taas työn pariin. Ikävä jo lapsia. Ensi viikolla menen tekemään paperihommat valmiiksi jotta jää sitten aikaa muuhun.
Missä ukkostaa?
Täällä Oulussa ukkostaa ja sataa vettä.
Oon kade! Rakastan ukkosta ja sadetta. Onhan tänne Hesaanki sitä lupailtu mutta en usko hetkeekään ilmatieteenlaitoksen ennustuksiin. Tosin jos tahdon että noi mun kasvatettavat kypsyy niin pitää toivoa hellettä Kuka sanoi että elämä on helppoaTäällä Oulussa ukkostaa ja sataa vettä.
ei nyt ihan. Olen kerran siellä käynyt kuvaamassa koskea. Hieno paikkaAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26817516:Toppilassa?
Ootko koitelin koskilla käyny?
Mitäs kasvatat?Oon kade! Rakastan ukkosta ja sadetta. Onhan tänne Hesaanki sitä lupailtu mutta en usko hetkeekään ilmatieteenlaitoksen ennustuksiin. Tosin jos tahdon että noi mun kasvatettavat kypsyy niin pitää toivoa hellettä Kuka sanoi että elämä on helppoa
ei nyt ihan. Olen kerran siellä käynyt kuvaamassa koskea. Hieno paikka
Tomaattia, kurkkua, chiliä, ananaskirsikkaa.. hmm. Ja muita erinäisiä kasveja.Mitäs kasvatat?
Dont care. :hug:Kiitos kohtelliaisuudesta. Tuohan piristi kummasti päivää :/
Mitäs olet touhunnut tänään?
Ihan tavallista koti-isän arkea viettänyt eli ollut tyttären kanssa.Mitäs olet touhunnut tänään?
mulla noi poitsut jo isoja köriläitä, ei he paljoa seuraa kaipaa päivisin. Mutta illalla nappaan nuorimman viereen ja luetaan satua / tietokirjoja. Viimeisen viikon ollaan luettu tulivuorista sekä ihmisestä.Ihan tavallista koti-isän arkea viettänyt eli ollut tyttären kanssa.
Muksut kasvavat nopeasti.mulla noi poitsut jo isoja köriläitä, ei he paljoa seuraa kaipaa päivisin. Mutta illalla nappaan nuorimman viereen ja luetaan satua / tietokirjoja. Viimeisen viikon ollaan luettu tulivuorista sekä ihmisestä.
Elias välillä nukkuu vieressäni ja nautin näistä vikoista hetkistä yhdessä. Kohta nuorinkin on niin iso ettei äidin vierus kelpaa..
Hei,Hei Mustikkatukka! Mistä päin Oulua olet ja millasta ystävää etsit?