Mistä laskette menkkojen alun?

Nyt kun sitä pienokaista odotellaan niin tuli mieleen että mistä te laskette menkkojen alun?
Selvähän se että siitä kun ne alkavat, mutta jos on samanlaiset kuin minulla että viime tiistaina alkoi näkyä vähän punertavaa vuotoa, mutta välillä ei ole tullut mitään. Sitten olikohan torstai kun tuli hiukka ihan oikeaa vuotoa, ja nyt sitten eilen alkoi se runsas vuoto ja oikeastaan ne varmaan päättyvät tässä tänään tai huomenna tähän jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
Eli osaisko joku neuvoa tyhmää, mistä kannattaa ovista ajatellen laskea menkkojen alku?
Olishan se yks vaihtoehto tietty ostaa niitä ovis testejä mutta jos nyt vielä pärjäis ilman kun vasta on lähdössä eka yritys kierros käyntiin näiden menkkojen jälkeen.
Kiitos kovasti kaikille auttajille.
 
Mä lasken siitä kun ne alkaa tulvia. Ja tähän kommentti et nytkin mulla olis muuten sellasia päivän parin viiden kiertoja kun tippasee melki koko ajan. ja silloin kun ei näinpahasti tiputellut niin jos olis tiputtelusta laskenut niin ovis olis ollu sillon kun hanat aukes. kunnon ovis plussaa en saanut mut vahvistu viiva ja sit se hävis et olettaisin jossain niillä main olleen mulla. nyt eikun seurailemaan ja mittailemaan lämpöjä jos se on mahdolista niin saat hiukan merkkejä.
 
Pitääpä tosiaan tuota lämpöä mittailla. Se ei käväissyt edes mielessä :)
Sitä kun on vähän ulalla taas tämän asian kanssa ja kova kuume niin ei
välähdä kaikki keinot mieleen.
Mutta onneksi täällä on tätä "vertais tukea" ja saa tätä apua.
 
Voih, samaa pohdin minä. Ihme töhryttelyä ollu eilen ja aamulla tänään, sitten taas näyttää et alkas, muttei kuitenkaan. Vessassa käydessä ei välttämättä tule mitään. Laskin aluksi eilisen,mutta ei taida pitää paikkaansa. On tää vaikeeta :snotty:
 

Yhteistyössä