Mistä laadukas sänky taaperolle?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Mitä haluat siltä sängyltä? Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Ikean massiivipuiseen Ateles-sänkyyn, jonka ostin pojalle käytettynä. On siis kokopuuta ja ihan kauniskin. En pidä esimerkiksi kodin anttilan myymästä mäntysängystä siitten yhtään ulkonäöllisesti ja muutenkin valikoima tuntuu olevan lastulevypainoitteinen.
 
"vvieras"
Meillä on jonkun vanha sänky, ostettu kierrätyskeskuksesta. On siis laadukas, koska tarroista päätellen sängyä oli käyttänyt jo kaksi lasta :D maalasimme sängyn, hintaa tuli tälle projektille alle 50 euroa. Suosittelen.
 
"vieras"
Mitä tarkoittaa hyvääkin parempi sänky? Rungon ostaisin Ikeasta (esim. tuo Minnen on ihana) ja patjan sitten lapsen tarpeiden mukaan ja laadukkaan. Patjahan se kaiken a ja o on.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";24289561]Mitä tarkoittaa hyvääkin parempi sänky? Rungon ostaisin Ikeasta (esim. tuo Minnen on ihana) ja patjan sitten lapsen tarpeiden mukaan ja laadukkaan. Patjahan se kaiken a ja o on.[/QUOTE]

Tarkoitan tukevaa, vahvaa, vankkaa, hyvää puuta ja kestävää laatua mikä menee useammallakin lapsella jatkossa...
 
Mun mielestä halvimmalla saa runkopatjasängyn. Itse ostin lapsilleni laadukkaat runkopatjasängyt, 149 kipale. Ja on hyvät. Nukkuuvat niissä kauan kauan.
Jatkettavaa pidän aivan turhana, runkopatjaan kun voi siirtyä jo vuosikkaanakin...
 
Huom harmaana
Mun mielestä halvimmalla saa runkopatjasängyn. Itse ostin lapsilleni laadukkaat runkopatjasängyt, 149 kipale. Ja on hyvät. Nukkuuvat niissä kauan kauan.
Jatkettavaa pidän aivan turhana, runkopatjaan kun voi siirtyä jo vuosikkaanakin...
useimmat pitävät jonkinlaista laitaa kuitenkin pienen lapsen sängyssä hyvänä ideana.
Ja onhan se lapsestakin turvallisempaa/mukavampaa nukkua pienessä sängyssä (pesässä) kuin aikuisten kokoisessa runkopatjasängyssä. Tai näin on ainakin oman lapseni laita että ei halua sänkyä pidennettävän vielä kun haluaa pitää kivan ja turvallisen katoksensa sängyn päällä. Mahtuu kyllä tuohon jatkettavaan sänkyyn vielä vuosikausia, ikää nyt 6 v.
 
"typykkä"
[QUOTE="a p";24289587]Tarkoitan tukevaa, vahvaa, vankkaa, hyvää puuta ja kestävää laatua mikä menee useammallakin lapsella jatkossa...[/QUOTE]

Osta multa kaksi samanlaista mäntyistä lasten jatkettavaa sänkyä. On tukevat ja pieni laita sillee söpösti. Sopii tytölle ja pojalle.
 
useimmat pitävät jonkinlaista laitaa kuitenkin pienen lapsen sängyssä hyvänä ideana.
Ja onhan se lapsestakin turvallisempaa/mukavampaa nukkua pienessä sängyssä (pesässä) kuin aikuisten kokoisessa runkopatjasängyssä. Tai näin on ainakin oman lapseni laita että ei halua sänkyä pidennettävän vielä kun haluaa pitää kivan ja turvallisen katoksensa sängyn päällä. Mahtuu kyllä tuohon jatkettavaan sänkyyn vielä vuosikausia, ikää nyt 6 v.
No, mie tein laidan toiselle sivulle viisveelle kun tahtoi, neljävee ei halunnut.
Jos jatkettavasta saa maksaa yli 300e, ja siihen tulee se kämäinen patja, niin kiitos ei- mielummin halvemmalla parempi ;)
 
Mun mielestä halvimmalla saa runkopatjasängyn. Itse ostin lapsilleni laadukkaat runkopatjasängyt, 149 kipale. Ja on hyvät. Nukkuuvat niissä kauan kauan.
Jatkettavaa pidän aivan turhana, runkopatjaan kun voi siirtyä jo vuosikkaanakin...
Mä pidän runkopatjasänkyä liian isona taaperolle. Ja ainakin mun lapset ovat tarvinneet laidat sänkyyn, muuten niitä saa keräillä lattialta monta kertaa yössä...
 
"vieras"
Muuramen jatkettava Jolla. Osta käytettynä, jos hinta hirvittää. Tähän myydään myös pariakin erilaista turvalaitaa. Hyvä patja jatkopaloineen löytyy Familonilta.
 
300 euron jatkettava sänky...?
Pojan sängystä taisin maksaa 40 euroa ja ostin siihen patjan muistaakseni 40 eurolla myös. Aikanaan kun ei enää tarvita, pistän sängyn kiertoon. Varmasti saan saman hinnan siitä yhä edelleen :)
just kyselin liikkeestä hintoja, eli lähteny alle 300e. Ja tosiaan, jos vaihtoehtona on nukkua joko kunnon patjalla tai läkkärällä, enpä miettinyt kahta kertaa :)
 
..
ihastuin asuntomessuilla tuommoiseen mustana. tuo on siis semmoien taaperokokoinen sänky, ei täysmittainen. siihen saapi turvalaidan myös
http://www.avaroom.fi/snky-kids-c-18_27.html
 
"vieras"
Mun mielestä halvimmalla saa runkopatjasängyn. Itse ostin lapsilleni laadukkaat runkopatjasängyt, 149 kipale. Ja on hyvät. Nukkuuvat niissä kauan kauan.
Jatkettavaa pidän aivan turhana, runkopatjaan kun voi siirtyä jo vuosikkaanakin...
Patja pitäisi ostaa sen mukaan minkä verran on painoa, pieni lapsi kasvaa ja painoa tulee lisää, joten ei voi olla hyvä sänky sekä pienelle että vanhemmalle lapselle.
 
Huom harmaana
Aika onttoa mielestäni todeta, että sellainen ohut patja olisi hyvä lapselle niinkuin jatkettavissa, mutta kukin tavallaan :)
Onko sinulla jotain faktaa väitteesi tueksi että se ei olisi? Jos sängyssä on kunnon sälepohja ja patjassa paksuutta. Pidän itse helposti ja edullisesti uudistettavaa ohuempaa patjaa pikkulapsella huomattavasti hygieenisempänä kuin runkopatjaa joka on käytössä vaikkapa 15 vuotta, jos sen käyttö aloitetaan jo 4-5-vuotiaana. Mutta kukin todellakin tavallaan...
 

Yhteistyössä