No musta alko tuntuu et kallistun kans sinne koon 20 puolelle..Alkuperäinen kirjoittaja zuku:minä ottaisin nro 20, mut tiiä sit..Alkuperäinen kirjoittaja enixia:Entäs kun koko on nyt 19 nii syksyllä koon 19 kumpparit on todennäköisesti pienet? Pitäisikö suosiolla ostaa kokoa 20?
No kun tämä kokemus oli kolmilla kengillä kahdilla kumppareilla eli siis yhteensä viidellä eri merkillä.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:no se tietty riippuu siitä nykyisestä kengästä.. siis ku koot vaihtelevat ja kumpparin mallista/merkistä. Meil vain nyt seim. tytöllä on käytössä nro 22 talvikengät ni nro 23 nokialaiset on villasukalla hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja nunu:Minä kyllä olen erimieltä. Kumisaappaat ovat aina paljon isompaa kokoa kuin tavalliset kengät ja se villasukkavara on jo tavallaan olemassa vaikkei isompaa ostaisikaan. Meillä mentiin koon 19 kumisaappailla koko toinen vuosi kevättalvestä syksyyn, mutta tavalliset kengät piti vaihtaa kokoon 20 jo loppukesästä.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:jos teillä on normi kengät nro 18/19, ni ostaisin kumisaappaat nro 20, että mahtuu paksumpi tavallinen sukka villasukka ja menevät vielä kesälläkin (ilman villasukkaa).
Niin ja ei kannata ostaa hirveen paljon isompia, eikä mitään painavia lotjakkeita
jos laps pystyy niillä käveleen ihan ok, ni sit ostasin nro 20, mut jos tuntuu et pyörivät jaloissa ja haittaa kävelyä, ni sit ovat liian isot.Alkuperäinen kirjoittaja enixia:No musta alko tuntuu et kallistun kans sinne koon 20 puolelle..Alkuperäinen kirjoittaja zuku:minä ottaisin nro 20, mut tiiä sit..Alkuperäinen kirjoittaja enixia:Entäs kun koko on nyt 19 nii syksyllä koon 19 kumpparit on todennäköisesti pienet? Pitäisikö suosiolla ostaa kokoa 20?
ok! Niin ja tietty kenkien istuvuus tiippuu siitäki et minkä mallinen on lapsen jalka. Jos on korkea jalkapöytä ja pullukka jalka ni todennäköisesti kumisaapas istuu paremmin jalkaan, mitä et on kapea ja matala jalkaAlkuperäinen kirjoittaja nunu:No kun tämä kokemus oli kolmilla kengillä kahdilla kumppareilla eli siis yhteensä viidellä eri merkillä.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:no se tietty riippuu siitä nykyisestä kengästä.. siis ku koot vaihtelevat ja kumpparin mallista/merkistä. Meil vain nyt seim. tytöllä on käytössä nro 22 talvikengät ni nro 23 nokialaiset on villasukalla hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja nunu:Minä kyllä olen erimieltä. Kumisaappaat ovat aina paljon isompaa kokoa kuin tavalliset kengät ja se villasukkavara on jo tavallaan olemassa vaikkei isompaa ostaisikaan. Meillä mentiin koon 19 kumisaappailla koko toinen vuosi kevättalvestä syksyyn, mutta tavalliset kengät piti vaihtaa kokoon 20 jo loppukesästä.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:jos teillä on normi kengät nro 18/19, ni ostaisin kumisaappaat nro 20, että mahtuu paksumpi tavallinen sukka villasukka ja menevät vielä kesälläkin (ilman villasukkaa).
Niin ja ei kannata ostaa hirveen paljon isompia, eikä mitään painavia lotjakkeita
kyl mul ainaki on niin ISOT kumpparit et niihin mahtuu villasukkaAlkuperäinen kirjoittaja Sssalla:et varmasti itsekään osta liian suuria kenkiä että pidät niitä sitten vain villasukan kanssa :headwall: en käsitä miksi lapsille ostetaan liiallisen kasvunvaran kanssa kenkiä