Mistä kivoja äitiysvaatteita?

Kaikissa Lindexeissä ja H&M:ssä äitiysvaatteet ei valitettavasti kuulu valikoimiin. Ei ainakaan meidän kaupungin liikkeissä Ainoa josta jonkinnäköisiä äitiysvaatteita täällä saa on Nicky ja Nelly. Joten joutuu turvautumaan postimyyntiin. HM:n nettisivuille ainakin näkyi tulleen uudet syysvaatteet myyntiin, tietysti siinä pari viikkoa meneekin ennen kuin ne vaatteet saa..

Minä olen ostellut äitiysvaatteiden lisäksi myös sellaisia joustavasta kankaasta tehtyjä paitoja, mekkoja ja hameita jotka ei ole äitiysvaatteita, hyvin mahtuu päälle kun venyvät. Esim. tavalliset puolipitkät trikoot + joku joustavasta kankaasta tehty mekko ois töihin ihana asuste, ei kiristä eikä purista.

Minusta on ongelmallista kun äitiysvaatteita on tehty vain isolle mahalle. Vanhat housut alkavat pahasti kiristää ja muutamista olen joutunut jo luopumaan. Vatsa ei kuitenkaan ole niin iso että voisin käyttää varsinaisia äitiyshousuja. Olen käynyt katsomassa hennesillä ja lindeksillä ja molempien housut ovat suunniteltu isoa vatsaa varten. En kuitenkaan voi töissä käyttää verkkareita tai muita joustovyötäröisiä housuja joten jotain olisi keksittävä.

no ei näköjään tuolta löytyny, mut kävin kampin bebesissä ja
siellä oli merkki mama licious tai jotain mitkä mulla oli.. tosi kivat varsinkin kesällä, ku jokainen ylimääräinen kangaspala olis liikaa

Ihan vaan sen verran noista halpisvaatteista, eli H&M:ltä ostin äitiysvaatteita ja kahden kuukauden käytön jälkeen verkkarit hajos saumoista ja toppi on parin pesun jälkeen tosi nuhjaantuneen näköinen. Pitäis niiden nyt ainakin se raskausaika kestää.... No, olenpa joskus erehtynyt sieltä lastenvaatteitakin tilaamaan ja heikkolaatuisia ovat olleet.
www.baobabbaby.com -nettikaupasta tilasin funmum ja babu merkkisiä äitiysvaatteita ja ne on kestäny tosi hyvin ja on mukavia päällä. Bebesin äitiysvaatteet on kans hyviä ja www.nettiemo.fi -nettikaupasta löytyy kans hyviä äitiysvaatteita.

Yhteistyössä