mistä kissan pentu

  • Viestiketjun aloittaja jooo
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja riippana:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2439025.jpg Meillä olisi tälläsiä myytävänä kajaanissa luovutus alkaen viikolla 35 ja hintaa 40e.En kyllä tiedä saako täällä tälleen mainostaa... pari on vielä jäljellä
voi että toinen on suloinen :heart:
 
vieras
Jos 40 eur tai joku hinta on este, ei kannata ottaa kissaa. Johan se eläinlääkärillä peruskäynti, leikkaukset madotukset ym maksaa enemmän. Rotukissojen monta sataa/tonnia sit erikseen.
 
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja johku:
iso siskoni 23v haluaisi kissan pennun hän on soittanut kahteen paikkaan ja on sanottu ne on mennyt jo hän inhoaa pettymyksiä er'äs ihminen täällä hangossa työskentelee eläinten parissa mutta kun isosiskoni soitti hänelle niin hän sanoi voi niitä on vaikka kuinka paljon ja lupasi lähettää numeron myöhemmin mutta on kulunut jo 6 päivää siskoni on lähettänyt viestejä mutta ei ole yhtään vastattu viestillä eikä soitettu.. se siitä vitun huorasta!
Hää :D
Isososko raukka taas tuli pettymys :(
 
Minä
Olen itsekkin etsinyt kissanpentua jo 2 kuukautta, mutta ei millään löydy. Olen soittanut 3 eri paikkaan ja kaikki oli aina varattu. Olen jo luovuttanut etsimisen ja kun tulee aina kohdalle niin soitan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Olen itsekkin etsinyt kissanpentua jo 2 kuukautta, mutta ei millään löydy. Olen soittanut 3 eri paikkaan ja kaikki oli aina varattu. Olen jo luovuttanut etsimisen ja kun tulee aina kohdalle niin soitan
Mistä päin olet kissanpentua etsinyt?

Olen menossa hakemaan huomenna huostaanotettavia alaikäisiä kissanpentuja. Niitä on niin paljon, etten millään pysty kaikkia ottamaan, mutta saapa ainakin muutama pentu jatkaa elämäänsä.
Pennut tulevat väliaikaisesti meille ja niille etsitään vastuuntuntoisia koteja, joissa ne madotetaan, rokotetaan säännöllisesti ja tietenkin kastroidaan/sterilisoidaan.



 
---
Uros Kissanpentua vailla ! Ei ole löytynyt mistään :/
Elikkäs Joensuun seudulla asustelen ja toiselle poika kissalle kaveria etsitään. Voidaan hakea tarvittaessa vähän kauempaakin. s-postiin vastauksia :) _satunen_@windowslive.com
 

Yhteistyössä