Mistä kertoo jos mies kiihottuu voimakkaasti posliiinsta?

  • Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti
"Jaana"
Niin sen vielä ymmärtää jos naista on helpompi nuolla ilman karvoja, mutta mistä se kertoo jos mies nimenomaan haluaa karvatonta viivapimppiä ja sellainen normaali naisellinen karvakolmio ei saa mieheen erityisiä panohaluja?
 
"Sanni"
Itse haaveilen tyttöseksistä aina välillä ja paljon mieluummin ajattelen/ katselen posliinia kuin karvaista tuheroa. Karvat eivät ole seksikkäitä, vaikka toki luonnollisia ovatkin.

Ihan samalla tavalla kuin vaikka hiki on epäseksikästä, kaikki luonnollinen ei ole viehättävää.

Sitten jos huolehtisin jos mies kiihottuisi erittäin lapsen näköisistä naisista tai alaikäisistä. Posliinin ihannointi ei tee miehestä pedoa, vai haluatko itse imeskellä karvoja kun otat suihin?
 
sdfsfs
[QUOTE="Jaana";29548031]Niin sen vielä ymmärtää jos naista on helpompi nuolla ilman karvoja, mutta mistä se kertoo jos mies nimenomaan haluaa karvatonta viivapimppiä ja sellainen normaali naisellinen karvakolmio ei saa mieheen erityisiä panohaluja?[/QUOTE]

Tätä asiaa on käsitelty lukuisissa eri keskusteluissa. Noin yleisesti posliinihalut paljastaa pedofiilit.
 
*Tietää*
Se kertoo ehdottomasti siitä, että miehellä on ainakin voimakkaita taipumuksia pedofiliaan tai hän voi ollla jopa täysin pedofiili. Monet pedofiilit kun kiihoittuvat seksuaalisesti juuri pikkutytöistä, joilla on karvaton pimppi.
 
"Höpöhöpö"
Alkuperäinen kirjoittaja *Tietää*;29548082:
Se kertoo ehdottomasti siitä, että miehellä on ainakin voimakkaita taipumuksia pedofiliaan tai hän voi ollla jopa täysin pedofiili. Monet pedofiilit kun kiihoittuvat seksuaalisesti juuri pikkutytöistä, joilla on karvaton pimppi.
Höpölöpö :D. Posliini yksinkertaisesti vain on seksikkäämpi. Itse tykkään posliinista, mutta en todellakaan haluaisi pikkutyttöä - ajatuskin puistattaa.
 
"pena"
Sievän viivapimpin vastine miehellä olisi kaiketi karvaton, sileä, juomuton ja vaalea pili. Olisiko sellainen teidän naisten mieleen? Jos ei niin miksi luulette, että miehet haluaa karvatonta viivaa?
 
noo oma kokemukseni
miehen karvaisten pallien nuoleskelusta tai karvan irtoamisesta suihinotossa suuhun auttaa tajuamaan posliinin suosion. kammottavaahan se on. varressa ei onneksi ole karvaa, joten miehen ei tarvitse minua varten ajella. jos olisi, niin tarvitsisi todella.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
not
[QUOTE="pena";29548110]Sievän viivapimpin vastine miehellä olisi kaiketi karvaton, sileä, juomuton ja vaalea pili. Olisiko sellainen teidän naisten mieleen? Jos ei niin miksi luulette, että miehet haluaa karvatonta viivaa?[/QUOTE]

Mmmm... Not. Karvaton, kaunis, iso ja sopusuhtainen nätin punanuppinen, samettinen kulli ja paljaat pallit ennemmin. Sitä imeskelee ilolla ja ei haise hielle ja muulle ällölle.

Mieheni haluaa karvatonta samasta syystä kuin minäkin. Kätevämpi, puhdistus helpompaa, ei koko naama limassa ja suu karvassa ja helpompi käyttää (tuntoherkkyys suurempi ja kaikki on muutenkin helpompaa sellaisen kanssa, niin menkoista selviämisestä nipistimien käyttöön).
 
9MM
Aijaa mä tykkään myös jos on karvoi. Ei haittaa. Esim moni nainen trimmannu puskansa sillain et se kaunistaa pimpsaa ja huomasin et monella naisella kainalokarvatkin seksikkäät. Mä möläytin tääl et ruma pilde turn of ni mitä pilde kuvia nähny ni sillon vaan ku siin on iso musta aukko. Naimisen jäliltä ni se ei näytä hyvälle. Ja mun mielestä viivapilde ei ole edes kaunein ku av oli suuri viiva pilde keskustelu. Mut pitäis kuva laittaa mikä yyber kaunis. Älkää naiset häpeilkö pildei ne on tosi kauniita anteeksi et annoin painetta omalta osaltani.
 
vierailija
Itse haaveilen tyttöseksistä aina välillä ja paljon mieluummin ajattelen/ katselen posliinia kuin karvaista tuheroa. Karvat eivät ole seksikkäitä, vaikka toki luonnollisia ovatkin.

Ihan samalla tavalla kuin vaikka hiki on epäseksikästä, kaikki luonnollinen ei ole viehättävää.

Sitten jos huolehtisin jos mies kiihottuisi erittäin lapsen näköisistä naisista tai alaikäisistä. Posliinin ihannointi ei tee miehestä pedoa, vai haluatko itse imeskellä karvoja kun otat suihin?


Uusi yritys.
Tässä tulee siis hyvin asian perustelu ilmi ja miksi haaveilevat.
 

Yhteistyössä