mää
Tytölle olis joululahjalistalla, mut oon noita lelukuvastoja yrittäny selailla nii en oo löytäny vielä.
siis se vauvaponi joka "opettelee" kävelemään. Tiedän kyl mitä tarkottaa. Ja on jostain näyttäny sen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pyydä tyttöäsi näyttämään kuva siitä mitä tarkoittaa. Tuskin "konttaavaa ponia" on olemassakaan, lapset vaan kuvailevat asioita välillä niin erikoisesti.
Mä ostin syyskuussa, ja maksoi kympin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja hintaa vielä jos sais?
Tokmanni myi kans kympillä, ja nyt parasta aikaa on myös kympin tarjouksessa noita My little ponyja, mutta konttaavaa ei tainnut olla, olikohan jotain sellaisia joilla oli lääkärinvälineitä mukana.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä ostin syyskuussa, ja maksoi kympin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja hintaa vielä jos sais?
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:tokmannilla oli niitä ja kympillä sai jonkun sairastavan ponin (?)
Eilisessä tarjoustalon lehdessä oli sellanen 10e.Alkuperäinen kirjoittaja niina22:tokmannilla oli niitä ja kympillä sai jonkun sairastavan ponin (?)
Tuotako tarkoitat joka on kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Ja tarjous tai ei niin missä niitä myydään? Onko tuota Pinkie Pieta enää myynnissä?
Ilmeisesti tätä tarkoitat:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:En kun sitä istuvaa minkä mukana joku tuttipullo.