Mistä kannattaa tilata piilolinssejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linssit loppuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yourlenses tai Lensway, luotettavia. Vertaa kumpi on halvempi postikuluineen omissa laseissa. Paljousalennustakin voi saada (katso aina vetovalikosta lopullinen hinta) ja tarjouksia alkaa tulemaan s-postiin.

Olen tuolla Lenswayn sivuilla ja valitsin Focus Dailies -kertakäyttölinssit (90kpl paketti). Mikä tuo määrä-kohta on tossa voimakkuuksien ja kaarevuuksien jälkeen? Jos siihen laittaa oikean ja vasemman silmän kohdalle ykköset, niin tarkoittaako se, että tilaan siis 90 PARIA ja hinta on 2x tuo pakkauksen ilmoitettu hinta? Oletuksena siinä oli "2".

Yllä olevaan löytyikin jo vastaus :D

Kuvittelin jotenkin, että netissä on tosi halpoja piilareita, kun olen ostanut tähän saakka optikolta suoraan, mutta hinnathan ovat samoja ja osassa jopa kalliimpia. Käytän parhaillaan CooperVisionin ProClear kertakäyttölinssejä ja olen maksanut 90 parista 100€. Netissä lähes poikkeuksetta 125€ toimituskuluineen

Yllä olevaan löytyikin jo vastaus :D

Kuvittelin jotenkin, että netissä on tosi halpoja piilareita, kun olen ostanut tähän saakka optikolta suoraan, mutta hinnathan ovat samoja ja osassa jopa kalliimpia. Käytän parhaillaan CooperVisionin ProClear kertakäyttölinssejä ja olen maksanut 90 parista 100€. Netissä lähes poikkeuksetta 125€ toimituskuluineen

no tuolla shopping4netissä ovat 40-60% halvempia kuin liikkeissä...

Optikolta.

Vaikka netistä saisitkin ehkä hieman halvemmalla (riippuu linsseistä ja postikuluista), niin optikolta yleensä saa samaan hintaan myös silmien terveydentilan tarkastuksen ja varmuuden siitä, että linssejä voi käyttää.

Itse en ainakaan em. syystä uskaltaisi noihin nettibisneksiin lähteä. Jos silmille jotain sattuu, niin kukaan ei ota vastuuta.

Optikolta.

Vaikka netistä saisitkin ehkä hieman halvemmalla (riippuu linsseistä ja postikuluista), niin optikolta yleensä saa samaan hintaan myös silmien terveydentilan tarkastuksen ja varmuuden siitä, että linssejä voi käyttää.

Itse en ainakaan em. syystä uskaltaisi noihin nettibisneksiin lähteä. Jos silmille jotain sattuu, niin kukaan ei ota vastuuta.

Ei optikolle tarvitse joka kerta rynnätä. Pöljä.

Optikolta.

no ei nyt kukaan vaan päätä että hei, mäpä vaihdan piilareihin ja ostaa satunnaiset parit netistä :D TOTTAKAI on ensin käyty optikolla ( eihän muuten edes tiedä vahvuuksiaan, jotka ovat piilareissa erit kuin silmälaseissa). mutta sen jälkeen ne piilarit vain haetaan optikolta eikä siinä mitään silmiä tutkita jos ei ole jotain syytä minkä takia erikseen tilaa ajan. tismalleen samoja linssejä saakin sitten netistä yli puoletkin halvemmalla.

Olen siis käynyt 15 vuotta piilariasioissa eräällä optikolla, sitä ennen silmälasiasiakkaana muutamia vuosia. Kävin säännöllisesti 2x vuodessa tarkastuksessa ja tilasin linssit optikolta. Teimme kylläkin käteiskaupat ilman kuittia aina, tunnustettakoon se nyt tässä. Nyt tuo optikko on sulkenut putiikkinsa (eläke) ja ajattelin siirtyä tilaamaan netistä. Tulen kyllä välillä käymään tarkastuttamassa silmäni ihan optikolla ja maksamaan siitä työstä tietty käyvän hinnan. Näin kh-tuen alussa ei nyt vaan ole varaa siirtyä maksamaan kalliimpia hintoja kuin mitä jo aiemmin olen maksanut.

Itseasiassa elättelin tosiaan toiveita, että säästäisin hiukan netistä tilaamalla, mutta näköjään se tapahtuu vain piilarimerkkiä vaihtamalla. Onneksi on hyviä kokemuksia myös noista Dailies-linsseistä, että ehkä palaan niihin.

Yhteistyössä