L
linssit loppuu
Vieras
Otsikossa se kysymys tulikin. En ole ikinä tilannut linssejä netistä. Mistä siis? Suositteluja kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yllä olevaan löytyikin jo vastaus
Kuvittelin jotenkin, että netissä on tosi halpoja piilareita, kun olen ostanut tähän saakka optikolta suoraan, mutta hinnathan ovat samoja ja osassa jopa kalliimpia. Käytän parhaillaan CooperVisionin ProClear kertakäyttölinssejä ja olen maksanut 90 parista 100. Netissä lähes poikkeuksetta 125 toimituskuluineen
Optikolta.
Vaikka netistä saisitkin ehkä hieman halvemmalla (riippuu linsseistä ja postikuluista), niin optikolta yleensä saa samaan hintaan myös silmien terveydentilan tarkastuksen ja varmuuden siitä, että linssejä voi käyttää.
Itse en ainakaan em. syystä uskaltaisi noihin nettibisneksiin lähteä. Jos silmille jotain sattuu, niin kukaan ei ota vastuuta.
Optikolta.
Vaikka netistä saisitkin ehkä hieman halvemmalla (riippuu linsseistä ja postikuluista), niin optikolta yleensä saa samaan hintaan myös silmien terveydentilan tarkastuksen ja varmuuden siitä, että linssejä voi käyttää.
Itse en ainakaan em. syystä uskaltaisi noihin nettibisneksiin lähteä. Jos silmille jotain sattuu, niin kukaan ei ota vastuuta.