Mistä johtuu??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle tuli ovisplussa 7.12. Kuukautiset oli viimeksi 26.11-2.12, kierron pituudesta ei tietoa, oli kierukka yli 4 vuotta ja poistettiin noin 3 kk sitten. Viikko ovulaation jälkeen (14.12) alkoi rinnat aristaa ja nyt muutaman päivän on myös nännejä aristanut, mitä ei ole ennen tapahtunut esimerkiksi kuukautisten yhteydessä, ollut aina vain kuukautiskipuja alavatsalla ja selässä. Kierto ollut ennen kierukkaa tarkalleen 31. Nyt ei ole minkäänlaisia kuukautiskipuja, vain rintoja ja nännejä hieman aristaa. Raskaustestin tein noin viikko sitten (tiedän, liian aikaisin) joka näytti tietty negaa. Nyt en ole uskaltanut r-testiä tehdä, pelottaa se pettymyksen tunne jos näyttää edelleen negatiivista. Ovistestien pitäisi kuulema näyttää plussaa jos on raskaana, joten ihan kokeilun vuoksi tein tänä aamuna ovistestin (kuvassa ylempi) ja illalla toisen (kuvassa alempi). Onko normaalia, että testiviiva vahvistuu näin nopeasti, vaikka viime ovis oli vasta 2 viikkoa sitten? Vai voiko ovistesti näyttää plussaa hieman ennen kuukautisia, näin olen jostain kuullut.

 
vierailija
Minulla ovistesti oli pvä ennen menkkoja tasapaksu kontrolliviivan kanssa ja plussakierrossa vahvempi kuin kontrolliviiva, jo pari pvä ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Sinulla tuo viiva aika haalea, mutta tokihan se siitä voi vielä vahvistua. Itse en ovistestiin luota r-testinä, koska sain tosiaan tasapaksuja viivoja ennen menkkoja :)
 

Yhteistyössä