Mistä johtuu kun mies

suuttuu kun olen allapäin tai varsinkin kun itken?
Ihan kun ei olis empatiakykyinen ollenkaan. En ole vieläkään ymmärtänyt miksi hän aina raivostuu ja alkaa huutaa kun minua itkettää tai asiat on huonosti. Käskee lopettamaan "tuon naurettavan vollottamisen" ja ryhdistäytyä.

Minulle itku on luonnollista ja keino purkaa niin iloisia kuin surullisiakin asioita. Miehelleni kyyneleet ovat kauhistus. Hän ei voi SIETÄÄ itkua ja "typerää vollottamistani".
Välillä kun olen itkenyt surusta niin hän matkii itkuani väännellen pilkallisesti naamaansa :( :kieh: :kieh:
 
Tosi tympeää käytöstä mieheltä. Uskoisinpa, että hänellä tulee vaivautunut olo, jos itket. Ehkä hän ei ole tottunut näyttämään tunteitaan itkemällä. Meillä kotona ei "saanut" itkeä ja se olikin aika kauan mulle alistumisen merkki, jos itkin. kun mieheni itki mun nähedn ensimmäiset kerrat, käyttäydyin hieman miehesi tavoin, koska tunne, joka siitä tuli, oli outo ja pelottava. Nykyään ajattelen, että itkeminen on tunnetilan purkamista siinä, missä naurukin. Kotonani vanhempieni ja sisarusteni nähden en kuitenkaan osaisi itkeä vieläkään.
 

Yhteistyössä