mistä johtuu että ylipainoinen ystäväni

• Viestiketjun aloittaja olenko katkera
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ap on niin totaalisen kateellinen kuin vain olla voi vaikka muuta koittaa väittää. Ihmisiä vetää puoleensa karisma, josta ystävälläsi on ja sulla ei. Jos sitä ei ole, ei sitä mistään voi saada. Sä voit ihan vapaasti ajatella sen johtuvan että miehet tykkää läskeistä jos se sua helpottaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä en valita kyllä ja olen yrittänyt matkia ystävääni siinä hymyilyssä jne mutta eipä se auta.Jos ne miehet tosiaan sitten tykkää läskeistä.En mä vaan ymmärrä että mistä se ystävä vetää kaiken karismansa.Hänen tullessa johonkin huoneeseen tai bileisiin niin se ei tapahdu huomaamatta.Kaikki katsovat häntä ja hän loistaa ylväässä yksinäisyydessään.Ja mä EN ole kateellinen vaan ihmettelen miten se ylipaino ei haittaa.
Joo ei se sun hymyilys auta, jos sulla ei karismaa oo. Ei sitä voi matkia.
Miehet ei tykkää läskeistä, eikä laihoista, eikä hoikista. Ne tykkää itsevarmoista ja itsensä kanssa sujut olevista naisista.
Mitä sit pitää tehdä, jos karismaa ei ole ja toivois että edes joskus olisi itsekin jollekin olemassa? Kuulostaa tosi epäreilulta. Karismalla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä edes sen kanssa, miten muita ihmisiä kohtelee, aina joku lankeaa vaikka miten olisi sydämiä, jopa muiden suhteitakin särkenyt käytöksellään.

minmin
Älä kuvittele vetäväsi miehiä puoleesi kun olet tämän ystävän kanssa liikenteessä. Pistä vaikka nettiin deittiprofiili ja tutustu sitä kautta ensin... Sua ei huomata verrattuna sun ystävääsi, mutta yksittäisillä treffeillä ei ole sitä karismaattista ystävää vieressä.

aha
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi:
No itsehän juuri kuvasit häntä ylistävin sanoin,eikai tuo ihme ole?
joka sana on totta mutta mietein vain niitä reiluja 30kg läskejä ympärillä.Se vatsa on jo iso kuitenkin.
siis sä mietit niitä 30 kiloa... oikeesti, etkö sä tosiaan vois käyttää aikaas jotenkin rakentavammin..?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
minä en valita kyllä ja olen yrittänyt matkia ystävääni siinä hymyilyssä jne mutta eipä se auta.Jos ne miehet tosiaan sitten tykkää läskeistä.En mä vaan ymmärrä että mistä se ystävä vetää kaiken karismansa.Hänen tullessa johonkin huoneeseen tai bileisiin niin se ei tapahdu huomaamatta.Kaikki katsovat häntä ja hän loistaa ylväässä yksinäisyydessään.Ja mä EN ole kateellinen vaan ihmettelen miten se ylipaino ei haittaa.
Joo ei se sun hymyilys auta, jos sulla ei karismaa oo. Ei sitä voi matkia.
Miehet ei tykkää läskeistä, eikä laihoista, eikä hoikista. Ne tykkää itsevarmoista ja itsensä kanssa sujut olevista naisista.
Mitä sit pitää tehdä, jos karismaa ei ole ja toivois että edes joskus olisi itsekin jollekin olemassa? Kuulostaa tosi epäreilulta. Karismalla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä edes sen kanssa, miten muita ihmisiä kohtelee, aina joku lankeaa vaikka miten olisi sydämiä, jopa muiden suhteitakin särkenyt käytöksellään.
Sit pitää pistää vaan kädet kyynerpäitä myöten ristiin ja toivoa parasta. ;)

No ei, tottakai kumppanin löytää sellainenkin, jolla ei karismaa oo. Ei sitä tosiaan oo kaikilla parisuhteessa olevilla. Se on vaan sellainen asia, mikä kiinnittää huomion myös vastakkaiseen sukupuoleen. Jos oot kiva ja huumorintajuinen, niin et karismaa tartte löytääksesi kumppanin. Ainoastaan oikean ajoituksen.

Sellainen jolla karismaa on, niin löytää vaan helpommin juttukavereita, ja näinollen tutustuu useampiin ihmisiin.

voi jessus
Alkuperäinen kirjoittaja 174cm. ja 58kg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja 174cm. ja 58 kg:
Mun mies on täydellinen ja niin minäkin. Otan osaa lihavuutesi johdosta. Mene vaikka siihen vatsalaukun pienennysleikkaukseen.
Millä perusteilla minua lihavaksi haukut?! Ai jos puolustaa heitä, on itse samanlainen? :LOL:

Ja sitä paitsi läskeistä pääsee eroon, tyhmyydestä ei :whistle:
AAMEN!!!!!
Toi on ihanaa varmasti,vetää toi äly aina joukkoon mukaan, kun ei muuta keksi. Olemme yliopistokoulutettuja ja hyvissä töissä kulkevia uraihmisiä. Tyhmyydellä ei aivan meidän asemaan pääse. Sorry.
Olet varmaankin kotiäiti?
sä kuulostat kyllä todella sydämelliseltä, avarakatseiselta ja ah niin sivistyneeltä ihmiseltä.... jostain syystä mulla vaan nousee iho kananlihalle silti...

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Olet varmaankin kotiäiti?
Mitä vikaa on kotiäitiydessä??
Ei, en ole enää. Kotivuosien jälkeen suoritin toisen tutkinnon ja olen taas työelämässä. So?

Mikä sun ongelma muuten on? Saatko jotain kiksejä arvostelemalla tuikituntemattomia ihmisiä? Ei mee hyvin... :hug:
MINÄ en harrasta halailua. Jakkupuku rypistyy ja hienhaju tarttuu Diorin jakkupukuun. En saa kiksejä kuin oikeusjuttuja voittamalla. En vaan ymmärrä itseään sairaalloisen lihaviksi päästäviä ihmisiä ja luulevat näyttävänsä hyviltä.
*reps, kops*

Me muuten eletään Suomessa eikä Amerikoossa. :whistle:

Yhteistyössä