Mistä johtuu että mulle tulee jatkuvasti postissa laina-, joustoluotto- ja luottokorttimainoksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän niitä kaikille tule. Toivottavasti kaikki laittaa ne suoraan paperinkeräykseen, koska niistä nyt ei mitään hyvää seuraa.

No mä laitan ainakin.

Tää on nyt kyllä ihan uus ilmiö. Olen 29v ja nyt vasta parin vuoden ajan tullut, n. vuoden verran lähes päivittäin jotain mainoksia luottoyhtiöiltä.

Olin ensin äitiyslomalla, sitten vähän aikaa töissä ja nyt opiskelen.

Mies alkaa olla jo vähän epäluuloinen ja kysyikin suoraan onko mulla mennyt luottotiedot kun jatkuvasti tulee postia. Kaikki on siis pelkkiä "joustavasti lainaa 200-5000 euroa" tai "hanki nyt creditkortti" -tyylisiä mainoksia.

Olen yhteensä 3 kertaa tilannut Klarna laskulle, enkä koskaan ole mitään lainaa tai luottoa hakenut. Nyt alkaa jo ärsyttää noi...

Ne tulee pääasiassa osoiterekistereistä ja ikä-/elämänvaihe-segmentoinneista, ei siitä että oot käyttänyt Klarnaa. Kun oot ollut äitiyslomalla ym., oot melko varmasti päätynyt “perheelliset 25–35 v” -kohderyhmään, jota pankit ja rahoitusyhtiöt pommittaa. Laita Robinson-kielto ASML:ään ja Postilta osoitteenluovutuskielto, niin osoitteellisetkin vähenee; lisäksi “Ei mainoksia” -lappu hoitaa loput. Jos haluut hahmottaa, miks niitä firmoja on niin paljon, kurkkaa vaikka lainaailmanvakuuksia.fi — ei ihme että postiluukku laulaa.

Yhteistyössä