Mistä johtuu, että jalkapohjat on kipeät?

vieras ap
Samoilla popoilla kuljen... Joskus jalkahoitajalla ollessa se hoitaja sanoi, et juon liian vähän vettä. No, nyt ajattelin, et johtuukohan siitä ja oon juonut nyt 2-3 litraa vettä/päivä. Ei ole muuttunut tilanne.

Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta jos oli ollut jonkin aikaa makuulla. En tiedä sitten miten sulla.

vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:50 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta jos oli ollut jonkin aikaa makuulla. En tiedä sitten miten sulla.
No painonvaihtelua on ollut! Raskauskiloja oon laihduttanut tammikuusta lähtien ja paino tippui. Sitten repsahdin hetkeksi ja paino kerkis nousta 2 kg ja nyt taas kuurilla. Pitääpä saada paino pysymään samana! Joo ja kipeimmillään on just kun on ollut makuulla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:56 vieras ap kirjoitti:
\
No painonvaihtelua on ollut! Raskauskiloja oon laihduttanut tammikuusta lähtien ja paino tippui. Sitten repsahdin hetkeksi ja paino kerkis nousta 2 kg ja nyt taas kuurilla. Pitääpä saada paino pysymään samana! Joo ja kipeimmillään on just kun on ollut makuulla.
Sen verran voin lohduttaa että ohi se menee joka tapauksessa. Mutta on pirullinen vaiva!

vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:58 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:56 vieras ap kirjoitti:
\
Sen verran voin lohduttaa että ohi se menee joka tapauksessa. Mutta on pirullinen vaiva!
Kiitos :flower: :)

laiskimus harmaana
tuntuuko eniten kantapäissä? niin ettet pysty kunnolla kantapäällä astumaan, mutta muuten jalkaterä ei ole kipeä? jos näin niin voipi olla luupiikki.

nimim. kokemusta on ja taas kipeenä :kieh:

Liinuska74
Arvaanko oikein, että loppuraskauden aikana lepäilit paljon ja seisoit/kävelit vähän? Ja nyt et paljon istahtamaan päivänaikana ehdi, saati oikein loikoilemaan?
Mulla ainakin tulee jalkapohjat kipeäksi, jos joudun oudoksesta olemaan paljon tavallista enemmän jalkojenipäällä, ilman lepäilyjä. Menee kyllä ohi, kun jalatkin tottuu uuteen elämäntilanteeseen!

Yhteistyössä