Mistä ihmeestä olette keksineet nuo nimimerkkinne, PALSTAILIJAT?

  • Viestiketjun aloittaja ihaa-ihaa
  • Ensimmäinen viesti
Mä en keksinyt mitään nikkiä aikoinaan, joten näppäilin summamutikassa kolmea kirjainta ja ne sattuivat olemaan SEF. Tuolla nikillä täällä sitten kuljin, kunnes joku vinkkasi, että voisin vaihtaa nimimerkikseni CHEF, sillä olen niin armottoman paska kokki :D

Eli kyllä se kuvaa minua, joskin päinvastaisesti. En siis todellakaan ole mikään kokki :)
 
No mie kokeilin monia nimimerkkejä ja kaikki mitä kokeilin oli jo varattu.
Kaisaa kokeilin nimimerkiksi viimeiseksi,mutta oli jo varattu,kyllästyin kokeilemaan ja poistin a-kirjaimen,johan onnistui nimimerkin luonti ja miusta tuli sitten Kais :D
Enpä tiedä miten tuo nimimerkki kuvaa minuu vai kuvaako ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Poika jo vauvana sempetin maitoa ja mies sitten alkoi kutsua sitä samperin maidoksi..
Tänne kun kirjauduin, niin mieheltä kysyin, mikä olis hyvä nikki-ja niin miusta tuli samperi:)

Ja kuvaa miua hyvin
 
Viimeksi muokattu:
palstai liha
en syö lihaa, mutta kirjoitan lihavointeja - siitä palstai liha.

olipas tärkeä viesti tämä...
mutta itse olen aina pitänyt kaikkien aikojen parhaana nikkinä palstalla tuota scarlettia.
ykkössija sille.
kakkossijalle, jaetulle, pääsee moni, moni, kuten keittis, aamuäree, ja lukemattomia muita, joita en nyt muistakaan...
 
Isäni lapsuudessa heillä oli ollut useita kissoja, joilla oli hauskoja nimiä. Esim. Rutina ykkönen, Rutina kakkonen, Ökyröky ja Harmaja Majakka. Kissoista epätykkäävänä tykästyin silti Harmaja Majakkaan, ja palstalla harmailuun kyllästyneenä valitsin sen nikikseni! Terkkuja siskolle, kun tunnistat!:wave:
 
Suzyanne
Mulla on niin mielikuvitukseton nikki kuin olla ja voi. Se on oma nimeni pikkuisen muokattuna, niin että siihen on sisällytetty yksi lempinaisartisteistani, Suzy Quatro.
 
Ego
Lehdestä otin. Kaikkee mietin laidasta laitaan ja sitten kun kekkasin mielestäni hyvän niin oli varattuna. Yksinkertaista etsin ja lehteä selatessani osui näinkin yksikertainen sana silmiini. :)
 
Ei kuvaa ollenkaan minua itseäni.
Katselin joskus vanhoja nimiä netistä sellaisen sivun löydettyäni ja siellä oli Adalmina tai jotain sinne päin niin siitä sitten muokkailin vähän yhdellä E:llä. Tuli Adalemina ja sitä aloin sitten käyttämään nettinimenä miltein joka paikassa. :)
 
Joo no ilmeisesti.
Joskus kun odotin esikkoa ja täällä palstalla kerroin kuinka oli loppu raskaudesta kieltänyt miestäni lähtemästä baariloihin (siis olin sanonut vain jonkun viikon jälkeen että enää ei tarvis lähtee jos synnärille meinaa mukaan tulla). Niin joku mulle sitten kommentoi että oon kyl aika riivinrauta :D
 

Yhteistyössä