mistä hyvät kasvomaalit?

moi
noi grimas maalit kuivuessaan kiristää ihoa, parempi ainakin lapsen naamalle olisi sellainen voidemainen kasvomaali (merkkiä en muista, olie lapsimessuilla esittelyssä).
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
noi grimas maalit kuivuessaan kiristää ihoa, parempi ainakin lapsen naamalle olisi sellainen voidemainen kasvomaali (merkkiä en muista, olie lapsimessuilla esittelyssä).
Tää oli ihan uutta mulle, mä ku oon noilla maalannu messuillaki yli 10 vuodenajan, enkä oo saanu tollasta palautetta.

Ja olen tehny ihan bodypaintiakin niillä, niin vesiliukosilla kuin myös rasvaliukosilla.
 
vieras
Hei tiedättekö että mistä voisi hankkia vartalon maalaukseen PYSYVIÄ värejä? penkkareihin olisin menossa ja tarvitsisin hyviä maaleja ihon maalaamiseen ja mielellään niin pysyviä että pystyis pukemaan vaatetta maalatun ihano päälle ilman että se sotkeutuisi. Onkohan tällainen ees mahdollista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei tiedättekö että mistä voisi hankkia vartalon maalaukseen PYSYVIÄ värejä? penkkareihin olisin menossa ja tarvitsisin hyviä maaleja ihon maalaamiseen ja mielellään niin pysyviä että pystyis pukemaan vaatetta maalatun ihano päälle ilman että se sotkeutuisi. Onkohan tällainen ees mahdollista?
Pilailukaupoista rasvapohjaisia värejä. Ei meinaa lähteä pesemälläkään.

Muoks. puuteria tai talkkia vielä maalin päälle niin ei tahmaa ja sotke.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei tiedättekö että mistä voisi hankkia vartalon maalaukseen PYSYVIÄ värejä? penkkareihin olisin menossa ja tarvitsisin hyviä maaleja ihon maalaamiseen ja mielellään niin pysyviä että pystyis pukemaan vaatetta maalatun ihano päälle ilman että se sotkeutuisi. Onkohan tällainen ees mahdollista?
Pilailukaupoista rasvapohjaisia värejä. Ei meinaa lähteä pesemälläkään.

Muoks. puuteria tai talkkia vielä maalin päälle niin ei tahmaa ja sotke.
Kiitos paljon! :)
 

Yhteistyössä