Mistä hieromalaite?

• Viestiketjun aloittaja aina puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
aina puutteessa
(kuuluukohan tämä seksiosiolle vai mihin???)

Kun nyt näyttää siltä, että meillä ei enää harrasteta enää edes sitä avaruus seksiä, niin olen alkanut miettimään jonkin hieromalaitteen ostamista.

Suositelkaas omianne ja kertokaa mistä olette tilanneet / ostaneet, mistä saa paketin "huomaamattomasti kotiin"?

On tämä niin nöyryyttävää, mutta minkäs teet. En viitsi polvillanikaan alkaa seksiä mieheltäni rukoilemaan. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta :(

Myyrä
Tilaat semmosen myyrän, siinä on loistava materiaali ja tarvittaessa tarpeeksi vibraa jossa portaaton säätö. Voi surrurraa myös suihkussa. Ja se nenu on ihan paras nappulalle. Eli semmosen nyt tilaat. SinCity taitaa olla tyyris, en tiä. Joissain halvoissa on ihan huonoa se ettei moottori värisytä siellä kärjessä enää juuri ollenkaan. Ja sääntönä kannattaa pitää sitä, että on pintastruktuuria, sileä ei ole kiva. Ja mitäs vielä... joo, tilaa silikoniliukkaria samalla, se ei mene tahmeaksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Myyrä:
Tilaat semmosen myyrän, siinä on loistava materiaali ja tarvittaessa tarpeeksi vibraa jossa portaaton säätö. Voi surrurraa myös suihkussa. Ja se nenu on ihan paras nappulalle. Eli semmosen nyt tilaat. SinCity taitaa olla tyyris, en tiä. Joissain halvoissa on ihan huonoa se ettei moottori värisytä siellä kärjessä enää juuri ollenkaan. Ja sääntönä kannattaa pitää sitä, että on pintastruktuuria, sileä ei ole kiva. Ja mitäs vielä... joo, tilaa silikoniliukkaria samalla, se ei mene tahmeaksi.
Ja sen myyrän saa tilattua mistä? :eek:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
osta rabbit, se on paras. jopa joskus parempi kuin mies, jos mies on surkea...

mut ei kannata muihin tuhlata. :)
No missäs tätä on myytävänä?

Missä muuten säilytätte omia "koneitanne" te keillä niitä on? Kun nimittäin sellainenkin pulma tässä sitten tulee eteen, kun lapsia on 2, eikä halua että "koneet" niiden käsiin joutuu...

Pastori
Kaikenlaista tarjontaa siellä nykyisin onkin. Joskus 8v sitten kun olin alan kaupassa töissä niin kaupaksi meni erityisesti vibrat. Sauvojakin saa moottorilla ja ilman. Luulempa, että yksin touhuavalle moottoroitu on ainoo vaihtoehto :D

Testaa kaalimatoa, taitaa ulottua pikku käyristyksen vuoksi g-pisteeseen. Tai siis yltää paremmin.

Tää serpent näyttää hullun houkuttelevalta! :p

Vitsi tuolta löytyy kyllä vaikka mitä!!!! :p

Viive
www.kaalimato.com ainakin toimittaa ihan huomaamattomasti ja tosi nopeasti. Tilaat jonkun perussauvan ja sitten myöhemmin vaikka uuden, kun tiedät mistä tykkäät...
Mulla on semmonen kimmoisa sauva, missä portaaton säätö, mut pärjäisin ihan "huulipuna"kiihottimella :p

Myyrä
Merkki Fun factory "myyrä". Tulee monta kauppaa, katsot itse sitten missä halvin ja halvat postimaksut. Maksaa vähän enemmän, mutta ei ole allergisoiva ja todellakin kestää. Halvoissa moottori tekee tenän ja jo lattialle putoaminen saattaa rikkoa koneen.

Lapset ei tajua mikä se on, mutta omaani olen säilyttänyt vaatekaapissa ja petarin alla.

Myyrätär
Täällä lähtee kans ääni myyrälle! =)

Myyrä oli mun ensimmäinen, sen jälkeen olen ostanut kaalimatoa, pupua ja jos jonkinmoista, mutta ei ole vanhan kunnon myyrän voittanutta, aina palaan sen pariin!!

Kaalimato.com

Myyrätär
Ja mulla on siis ollut tuo myyrä jo 4 vuotta, pattereita vaan täytyy tiuhaan vaihtaa, kun on kovalla käytöllä...;) mutta muuten ei ole mennyt miksikään vuosien saatossa.

Myyrä
Alkuperäinen kirjoittaja Myyrätär:
Täällä lähtee kans ääni myyrälle! =)

Myyrä oli mun ensimmäinen, sen jälkeen olen ostanut kaalimatoa, pupua ja jos jonkinmoista, mutta ei ole vanhan kunnon myyrän voittanutta, aina palaan sen pariin!!

Kaalimato.com
Sama täällä. Se vaan on paras ja sen etuna on just se monipuolisuus kun ei ole ykspuoleinen muotoilu. Kaalimato on liian "pyöreä" nappulan kiihottamiseen sen vierestä tai sivuilta. Myyrällä löytää aina uuden kivan kulman.

Myyrätär
Mullakin on tuo pikkukaalimato, se on siitä hyvä, että on tosi hiljainen, mutta ei siitä muuten mihinkään ole. Myyrältä saa niin hyvät tärinät, ettei tuon pikkukaalimadon värinät tunnu missään... käyttämättä jäi sekin! Tosin ajattelin, että sitä vois kanniskella hätävarana käsilaukussa, kun on niin pieni ja söpö...;)

Yhteistyössä