Mistä halvimmalla Biolan lämpökompostori?

• Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juuri sitä!
Mutta juuri sitä ei kannata ostaa. Vaikka kehutaan että se toimii talvellakin, niin ei ainakaan meillä toimi. Ollut käytössä kolme vuotta ja talvella aina jäätyy. (ja todellakin osataan käyttää sitä oikein) Kesällä se on ihan ok ja toimii nopeasti, mutta talvella lakkaa toimimasta. Olis hyvä jos sille olis talveksi joku puolilämmin varasto, niin sitten saattais toimia läpi vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juuri sitä!
Mutta juuri sitä ei kannata ostaa. Vaikka kehutaan että se toimii talvellakin, niin ei ainakaan meillä toimi. Ollut käytössä kolme vuotta ja talvella aina jäätyy. (ja todellakin osataan käyttää sitä oikein) Kesällä se on ihan ok ja toimii nopeasti, mutta talvella lakkaa toimimasta. Olis hyvä jos sille olis talveksi joku puolilämmin varasto, niin sitten saattais toimia läpi vuoden.
Mä kyllä uskon, että syynä on vaan se että ette osaa. En minäkään osaa :D Kesällä toki toimii hyvin.

Mulla vikana ainakin on a) karike jäätyy talvella ja sitä ei lisätä oikeassa suhteessa ja b) mä en täyty pönttöä tasaisesti vaan kerään liikaa kerralla.

Tossa on yksi tarjous http://www.agrimarket.fi/Piha_ja_Puutarha/Pihan_varusteet/Kompostorit/Biolan_Pikakompostori_220_l_harmaa/

Halvempi kuin hobbarissa.

Tossa toinen http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=6khynddmbuwj0o0i&kategoriaTunniste=KOMPOSTOINTI&path=PuutarhaPiha%2FPihakoristVar%2FJ%C3%A4tehuolto%2FKOMPOSTOINTI&paikkakunta=Tampere&osuuskauppa=PIRKANMAA&hakusana=biolan&pageName=Hakutulos

(S-etupäivät kannattaa toki hyödyntää )

Tää on kallis: http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=3444&productId=166414&shopId=3120000&findPath=true&compartmentId=3120400&categoryId=3120407&catalogId=3444&ddkey=ProductDisplay

Meillä
Meillä jäätyy myös joka talvi, mutta mun vanhemmilla pysyy toiminnassa koko talven (nyt vissiin jäätyi kovimmilla pakkasilla, mut normitalvina toimii). Eli uskon, että vika on käyttäjässä. Pari kuukautta vuodessa menee meillä biojätteet kaatsille :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Meillä jäätyy myös joka talvi, mutta mun vanhemmilla pysyy toiminnassa koko talven (nyt vissiin jäätyi kovimmilla pakkasilla, mut normitalvina toimii). Eli uskon, että vika on käyttäjässä. Pari kuukautta vuodessa menee meillä biojätteet kaatsille :(.
Mä oon yrittänyt ennakoida tätä, että tyhjennän syksyllä myöhään, joten "lastausvaraa olisi enemmän". Mutta eihän se auta. Aloitin kylläkin herättelyn vasta viime viikolla, kun mies muistutteli asiasta. Mutta näyttää siellä lämpö hiljalleen kohoavan.

Ylimääräisen kompostorin omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Vinkkejä, kiitos?
Meillä seisoo tuollainen pari vuotta käytössä ollut, muuton jäljiltä tarpeettomana autotallin nurkassa.
(Pääkaupunkiseudulla.)

Jos kiinnostaa, kerropa asia sisäänkirjautuneena niin tökkäsen sinua yksityisviestillä ja neuvotellaan hinta sellaiseksi että sinulle kelpaa. Meille tuo on siis lähinnä ongelma, ollaan ajateltu laittaa jonnekin myyntiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Ylimääräisen kompostorin omistaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Vinkkejä, kiitos?
Meillä seisoo tuollainen pari vuotta käytössä ollut, muuton jäljiltä tarpeettomana autotallin nurkassa.
(Pääkaupunkiseudulla.)

Jos kiinnostaa, kerropa asia sisäänkirjautuneena niin tökkäsen sinua yksityisviestillä ja neuvotellaan hinta sellaiseksi että sinulle kelpaa. Meille tuo on siis lähinnä ongelma, ollaan ajateltu laittaa jonnekin myyntiin..
:attn: Täällä olisi yksi kiinnostunut jos ap ei asu pk-seudulla

Yhteistyössä