Mistä energiaa??

Aina oon kauheen väsynyt..Mitään en jaksais tehä, eikä kiinnostaisikaan, varsinkaan kodin siivooinen, pihalle meno ym.
Kyllähän mä ne teen, mut silti...
Meillä siis 6v eskarissa ja 4v puolikkaana hoidossa 4x/viikko...ja mua ärsyttää, et mitään en saa aikaseksi |O |O

Energia hoitoa. Täällä on jotain topiceja siitä. Itse käynyt myös reiki1 kurssin. Ja käynyt hoidoissa. se oikeasti tehoaa. nyt on helpompi kun reikitän itse itseäni. Rakkauden elämänenergiaa :heart: kantsii koklata, joku joka kakkosen käyny voi antaa kaukohoitoa B)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja mallaenkeli76:
Energia hoitoa. Täällä on jotain topiceja siitä. Itse käynyt myös reiki1 kurssin. Ja käynyt hoidoissa. se oikeasti tehoaa. nyt on helpompi kun reikitän itse itseäni. Rakkauden elämänenergiaa :heart: kantsii koklata, joku joka kakkosen käyny voi antaa kaukohoitoa B)
Voihan sitä rahastaa kaikella...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja mallaenkeli76:
Voihan sitä rahastaa kaikella...
toivottavasti ei rahasteta reikillä :| Tai onhan niitä. Se tulee vaan tuolta jostain. Eipä sekoiteta rahan ahneita tähän :p

Tääl kans yks saamaton vetelehtijä. :whistle:
Mitään ei huvita tehdä. Ja en kyllä ole tehnytkään.
Eilen oli ihan samanlainen olo. Koko päivä meni sisällä tylsyydessä. :snotty:
Nyt olis pakko raahata ittensä pihalle epeleitten kanssa, mut ku ei huvita!
Istua siellä nyt hiekkalaatikon kulmalla naama norsunv.tulla.. :ashamed:

Yhteistyössä