Mistä Batman-puku 2v:lle?

Oon koittanu ettiä vähän joka kaupasta tuota pukua, mut ei löydy. :/
2v pojan ainoa joululahjatoive on "pätämänpuku" ja jos jostakin löytyis niin mielellään ostaisin. Koko varmaan joku 100cm suunnilleen olis hyvä. Mut ei oo tullu vastaan.

Jos joku tietää, mistä kaupasta semmonen täältä Oulun seudulta löytyis, niin olisin kyllä kiitollinen! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
En tiedä oulun seudulta, mutta olen nähnyt sellaisia college pukuja joissa oli viitta ainakin netanttilassa ja tokmannin mainoksessa. :)
Kävin kurkkaamassa tuolta netanttilasta, mut se puku ei oo ihan sitä mitä haen. Meillä itseasiassa on yks puku, joka 4v on saanut kummeiltaan ja siinä on semmonen huppuviitta, jossa on se naamiokin samassa, ja sellaisen haluaa tuo pienempikin. Isompi ei pahemmin anna sitä lainata.

Tietty yks vaihtoehto on et teen kaavat tuosta isomman puvusta ja ompelen. Kun olis vaan aikaa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
En tiedä oulun seudulta, mutta olen nähnyt sellaisia college pukuja joissa oli viitta ainakin netanttilassa ja tokmannin mainoksessa. :)
Kävin kurkkaamassa tuolta netanttilasta, mut se puku ei oo ihan sitä mitä haen. Meillä itseasiassa on yks puku, joka 4v on saanut kummeiltaan ja siinä on semmonen huppuviitta, jossa on se naamiokin samassa, ja sellaisen haluaa tuo pienempikin. Isompi ei pahemmin anna sitä lainata.

Tietty yks vaihtoehto on et teen kaavat tuosta isomman puvusta ja ompelen. Kun olis vaan aikaa.. :whistle:
Käy kattomassa Tiimarista, jos siellä olis vielä Halloweenin jäljiltä jämiä. Muistaakseni ainakin meiän kaupungin Tiimarissa oli jotain lepakkonaamareita, joka vois mennä Batman- naamarista. Ja siihen sit kaveriksi se collegepuku viitalla :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=2910

tossakin taitaa pienin koko olla iso?
Se ehkä menis, ku hihoja/lahkeita kääntää, mut tuote loppunut. Tietty vois kysyä saavatko ennen joulua vielä niitä.
Kannattaa tosiaan kysyä =) itse joskus olen tuolta pojille tilannut ja ihan hyvä asiakas palvelu oli =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
En tiedä oulun seudulta, mutta olen nähnyt sellaisia college pukuja joissa oli viitta ainakin netanttilassa ja tokmannin mainoksessa. :)
Kävin kurkkaamassa tuolta netanttilasta, mut se puku ei oo ihan sitä mitä haen. Meillä itseasiassa on yks puku, joka 4v on saanut kummeiltaan ja siinä on semmonen huppuviitta, jossa on se naamiokin samassa, ja sellaisen haluaa tuo pienempikin. Isompi ei pahemmin anna sitä lainata.

Tietty yks vaihtoehto on et teen kaavat tuosta isomman puvusta ja ompelen. Kun olis vaan aikaa.. :whistle:
Käy kattomassa Tiimarista, jos siellä olis vielä Halloweenin jäljiltä jämiä. Muistaakseni ainakin meiän kaupungin Tiimarissa oli jotain lepakkonaamareita, joka vois mennä Batman- naamarista. Ja siihen sit kaveriksi se collegepuku viitalla :)
Pitää tuota harkita, jos en innostu ite ompelemaan. =)

 
Meillä on batman-asuksi kelvannut vuorisilkistä tehty viitta. Siis pala sinistä ohutta kangasta ja yläreunaan nauhakuja. Ei maksanut juuri mitään. Tämä siis joskus kivikaudella, nyt ei lapsille välttämättä kelpaisi.
 

Yhteistyössä