Mistä asioista toivoisit lapsesi olevan kiinnostunut aikuisena ja toiveammattisi hänelle?

vieras
Toivoisin et saisivat ammatit jotka eivät olisi liian raskaita ja joilta saisi elannon. Käsityöläisenä ja yksityisyrittäjänä en kannusta alalle vaikka onhan tässä omat hyvät puolensa.
 
Surde74
Helpompi vastata, mitä ammattia en toivo meidän tyttöjen hankkivan: sairaanhoitajaa, lääkäriä tmv. hoiva-ammattia. Meidän viisivuotias haluaisi isona hevosenhoitajaksi tai lääkäriksi...joten pahalta näyttää :D Eli mun toiveet on se ja sama, pääasia että löytävät oman paikkansa ja ovat onnellisia.

 
minä
meillä poika on päättänyt että on isona palomies. työpaikankin jo valinnut valmiiksi. poika täyttää kesällä 5v ja toiveammatti päätettynä jo kolme vuotiaana, työpaikan "löysi" viime kesänä. :) saa nähdä miten on sit isompana, tuleeko palomies vai mikä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Toivon poika on juristi ja tyttö on lääkäri
Mä en ikimaailmassa toivoisi pojastani kumpaakaan, koska näiden ammattien harjoittajilla harvoin on aikaa perheelleen. :/
Perhe on yksi osa ja työ on yksi osa. Aika ei ole ongelma. Jos on paljon rahaa on aika ja perhe iloinen.
 

Yhteistyössä