Mistä asiasta tuntuu olevan VÄHÄN aikaa vaikka siitä onkin jo kauan? Entä mistä asiasta on KAUAN aikaa vaikka tuntuukin että se tapahtui vasta?

Muistan kun lapsena käytiin äitin kans kahestaan laivalla, kun iskä oli töissä :) siellä oli sitten sellanen lastenpaikka, ja sellanen dumbo, jonka päälle mentiin istumaan ja siihen laitettiin kolikko että se alkoi heilua...(vaikeesti selitetty :D ) mutta tuota kun muistelee niin tuntuu kuin aivan vasta olisin siellä ollut :) vaikka siitä on jo 20vuotta...

Aika menee nykyään ihan helkkarin nopeesti. Tuntuu että oltas just mun miehen kanssa vasta tavattu ja eletty sitä aikaa, vaikka siitä on jo lähemmäs 10v. Ja oikeesti, oon pian 30v. Hui.. ;)

Ja tuntuu että kaikissa asioissa käy just nimenomaan noin päin. Että kaikki mikä on tapahtunu, niin oli IHAN JUST!! :wave:

Tuntuu et just eilenhän se oli kun noi mun molemmat "vauvat" syntyi ja nyt ne ei ole vauvoja enään. :/ Vaikka pieniä ne on vieläkin.
Vähän aikaa sit katselin kuvaa mun kissastakin kun se oli pentu ja nyt sekin on jo iso lötjäke.

ÖÖÖ
-Musta tuntuu että vasta tulin raskaaksi ja siis tein testin ja nyt jo synnytys ovella.
-Tuntuu että vasta tapasin rakkaan mieheni... Vaikkakin siitä 5vuotta jo aikaa.(vieläkin vasta rakastuneita).
-tuntuu kun mun läheinen olisi nukkunut pois hetki sitten vaikka siitä onkin aikaa jo 1,5-vuotta.

On tosi paljon asioita mitkä tuntuu että vastahan se tapahtui.......

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Entinen elämä entisillä asuinsijoilla ja lapseton elämä tuntuu todella kaukaisilta vaikka niistä on vain vuosi-pari.

9/11 ja tsunami tuntui olevan ihan just vaan onhan niistäkin hetki.
Mitä tuolloin 9/11 tapahtui. Mun poika täytti tuolloin viime vuonna 18v vaikka tuntuu et justhan se vasta syntyi.

Musta tuntuu, että epämiellyttävistä asioista on aina kulunut ihan vaan hetki. Esim. hammaslääkärissä ja gynekologilla joutuu juoksemaan ihan alituiseen :whistle: Renkaitakin pitää vaihdattaa joka välissä ja siivoamaan joutuu ihan koko ajan. Kun taas mukavista jutuista kuten lomista tai lomamatkoista on aina liian pitkä aika.

Ehkä tuollaiset tunteet heräävät eniten lapsista. Vastahan oli se syyskesän ilta, jolloin sain esikoiseni syliini. Se ensimmäinen yö, jolloin vain makasin tuijottamassa tuota siihenasteisen elämäni suurinta ihmettä.. ja kuitenkin siitä on pian 10 vuotta..
Ja hentoisen kesävauvan syntymästäkin on pian 8 vuotta.. ja kuopukseni ainakin oli vauva ihan vasta, ensisyksyn eskarilainen..
Oman elämän monista tapahtumista tuntuu olevankin pitkä aika, ehkä siksi että niistä on pitkä aika.
Mutta kun pysähtyy miettimään, kuinka pitkä- sitä välillä järkyttyy..
Lopetin peruskoulunikin ennekuin moni palstalainen oli edes syntynyt B)

Haloo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entinen elämä entisillä asuinsijoilla ja lapseton elämä tuntuu todella kaukaisilta vaikka niistä on vain vuosi-pari.

Mitä tuolloin 9/11 tapahtui .

DUH ? Oisko vaikka historian suurin terroristi-isku ?

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä tuolloin 9/11 tapahtui .

DUH ? Oisko vaikka historian suurin terroristi-isku ?
Juurikin näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:
Eikö tuo kysymys oo asetettu jotenkin hassusti. Minusta nuo tarkoittaa kumpikin ihan samaa asiaa! tuli vaan mieleen..
Eivät ne tarkoita samaa asiaa, jos et muuten tajua niin lue muiden vastauksia.
Lues tarkemmin :) Itsekään en huomannut ennenkuin aloin uudelleen syynätä. Sen tosiaan käsittää väärin, mutta ehkä se on aloittajaltakin mennyt vahingossa noin.

Haloo
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:
Eikö tuo kysymys oo asetettu jotenkin hassusti. Minusta nuo tarkoittaa kumpikin ihan samaa asiaa! tuli vaan mieleen..
Eivät ne tarkoita samaa asiaa, jos et muuten tajua niin lue muiden vastauksia.
Lues tarkemmin :) Itsekään en huomannut ennenkuin aloin uudelleen syynätä. Sen tosiaan käsittää väärin, mutta ehkä se on aloittajaltakin mennyt vahingossa noin.

Osa minusta sanoo, että se on väärin kirjoitettu ja toinen puolisko taas ymmärtää sen niin hyvin ettei siinä tunnu olevan mitään väärää. Taitaa se vähän hassusti kyllä olla kirjoitettu.

Yhteistyössä