Mistä asiasta sä olet ylpeä?

Boogyman
Ainakin siitä, että yksin olen kaksi sairasta lasta hoitanut, olen ylpeä osaamisestani ja taidoistani ja siitä, että on hyvä työ. Olen ylpeä, että rescuemme sai hyvän kodin meiltä. Onhan noita ylpeyden aiheita :D

Vivian
Mä olen ylpeä siitä että olen elänyt "ihmisiksi" ja saavuttanut paljon sellaista mistä nuorempana haaveilin. Ja jos tässä nyt tuohon yh-keskusteluun viitataan, niin toivon olevani suvustani se, joka valitsi puolisonsa oikein, joka hoiti suhdettaan hyvin ja joka piti alttarilla antamansa lupauksen - toivon että sitten vanhoilla päivillämme voisimme olla ylpeitä pitkästä ja onnellisesta avioliitostamme. :heart: Olen aika rikkinäisestä suvusta itse kotoisin, joten haluaisin olla niiden joukossa, jotka murtavat tuon "epäonnistumisen" kaavan...

siitä että olen elämässä tarponu läpi kaiken moskan ja pahan yli. Se että olen voittanut itseluottamukseni takaisin ja että minulla on ihana lapsi.Ja elämässä tällähetkellä kaikki hyvin :)

(No lapset ja perhe tietysti, ja arjen pyörittäminen. Mutta työhaastattelussa jos tätä kysytää, niitä ei saa sanoa, joten; )

Opetystyöstäni, johon pääsin harrastettuani sitä ensin yli kymmenen vuotta.

Tutkinnosta, vaikka se raastoi terveyttä.

Sivu-sivuduunissani olen yksi Suomen parhaita, ja palkittu siitä B)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minun pojasta ja tytöstä. miehestäni olen ylpeä kanssa.
Kas kummaa, narsisti ei muistanut olla ylpeä itsestään??
Kuule sulla ilmeisesti on jotain mua vastaan? Kun sä niin hyvin tiiät, kuka ja millainen mä oon, niin toki tiiät, missä myös asun? Ole siis hyvä ja tule tänne minun kotiini kertomaan mikä sulla kriippaa.

Voit myös laittaa yksityisviestiä siitä, mikä sun nongelmas on.

Monestakin asiasta, esim. siitä että olen kouluttanut itseni pitkälle ja saanut hankittua hyvän työpaikan ja turvatun taloudellisen aseman pelkästään omilla ansioillani.

Olen myös ylpeä siitä, että minut on kelpuutettu moniin vaativiin luottamustehtäviin.

Lapsia ja miestä rakastan tietysti enemmän kuin mitään, mutta koen kuitenkin, että heidän upeutensa ei ole välttämättä minun ansiotani.

Yhteistyössä