No,jos sä olisit siitä ylpeä,niin et olisi nyt täällä sitä kehumassa,vaan käyttämässä sitäAlkuperäinen kirjoittaja mies:Mun 20-senttisestä
Ei 20-senttinenkään jaksa koko ajan hommailla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No,jos sä olisit siitä ylpeä,niin et olisi nyt täällä sitä kehumassa,vaan käyttämässä sitäAlkuperäinen kirjoittaja mies:Mun 20-senttisestä
Olen onnellinen, ettei minun elämä ole näin köyhää ja mulkun ympärillä pyörivää. =)Alkuperäinen kirjoittaja mies:Mun 20-senttisestä
Et ole selvästikään saanut maistaa 20-senttistäAlkuperäinen kirjoittaja NAINEN:Olen onnellinen, ettei minun elämä ole näin köyhää ja mulkun ympärillä pyörivää. =)Alkuperäinen kirjoittaja mies:Mun 20-senttisestä
Isompaakin.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Et ole selvästikään saanut maistaa 20-senttistäAlkuperäinen kirjoittaja NAINEN:Olen onnellinen, ettei minun elämä ole näin köyhää ja mulkun ympärillä pyörivää. =)Alkuperäinen kirjoittaja mies:Mun 20-senttisestä
Kas kummaa, narsisti ei muistanut olla ylpeä itsestään??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minun pojasta ja tytöstä. miehestäni olen ylpeä kanssa.
Kuule sulla ilmeisesti on jotain mua vastaan? Kun sä niin hyvin tiiät, kuka ja millainen mä oon, niin toki tiiät, missä myös asun? Ole siis hyvä ja tule tänne minun kotiini kertomaan mikä sulla kriippaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kas kummaa, narsisti ei muistanut olla ylpeä itsestään??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minun pojasta ja tytöstä. miehestäni olen ylpeä kanssa.