Mistä asiasta sä et joudu maksamaan vaikka muut joutuvatkin

  • Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti
m
vessapaperista ja talouspaperista en mitään maksa, jos ihan näin niinku tälläsiä ostettavia ja yleensä kotoota löytyviä miettii..

Kampaamot ei myöskään mulla rikastu, kuten ei kosmetologit eikä hierojatkaan..
 
prutsu
Julkinen liikenne vaunuilla=)

Toisen auton vakuutus, huollot ja katsastus ilmainen.

Lastentavaroita saadaan paljon ilmaiseksi, esim.vaunut, leluja, vaatteita jne.

Ennen oli lennot ilmaisia, ei enää.
 
vieras
Lennot on ilmaisia, verot ja muut maksut joutuu maksamaan. Lääkkeet hyvin pitkälle, joku oli maininnut polttopuut eli ne, netti, villasukat yms. lapsenhoitoapu, hiustenleikkuut muille paitti mulle
 
Periaatteessa mun ei tarvitsisi maksaa julkisesta liikenteestä kuin joskus ja jouluna, mutta maksan silti.... Lätkämatseihinkin meidän perhe menisi ilmaiseksi, mutta niistäkin me ollaan kai yhtä kertaa lukuunottamatta aina maksettu. :D

Ei oikeastaan ole sellaista tarvetta saada ilmaiseksi tämänsorttisia palveluja, kun saadaan monesta muusta jo roimat alennukset: kampaaja on puoli-ilmaista lystiä, samoin ruokakauppa-asiointi hoituu alennuksilla, koiran tarvikkeet ja ruoat saadaan aina sisäänostohintaan, samoin kengät tietysti paikasta. Aleja käytän mieluusti, mutta ilmaiseksi saaminen tuntuu hyväksikäytöltä.
 
kristal
auton pysäköinnistä en maksa enkä myöskään auton käyttömaksua (perheenjäsenellä on invakortti) ja joillekin bändien keikoille yms. pääsen ilmaiseksi (jos tuttuja soittamassa).
 
Kohta iskee kateus :D me ei nimittäin taideta saada mitään ilmaiseksi... paitsi joo, äidiltä saadaan tänä vuonna mustikoita ja punaviinimarjoja pakastimeen. Mutta siinäpä nuo ilmaiset antimet. Tosin sitten kun Juniori syntyy, pääsen rattaiden kanssa bussilla ilmaiseksi.
 
Työn puolesta mulle kiikutetaan kassikaupalla elintarvikkeita, kosmetiikkaa ja ihon-ja hampaanhoitotuotteita aina muutaman kuukauden välein.
Remppa, kirvesmies,muurari-ja vesieristystöistä ei tarvi maksaa. Materiaalina esim.rosteri on ilmaista (ja monta muutakin). Hillot,mehut ja marjat tulee anopilta, samoin tilli ja persilja.
Tuttavan kanssa vaihdetaan aina lehtiä :D , ilmaiselle mökille pääsee koska vaan, minigolf on ilmaista ja lapselle jossakin määrin saan ilmaiseksi leluja ja koulujuttuja.
Toimistotarvikkeita on pitkäksi aikaa varastossa, kaikki ilmaiseksi saatu. Muuta en nyt keksi, mutta onhan niitä. Ei oo muuten koskaan tullut edes ajatelleeksi miten paljon sitä saa asioita täysin ilmaiseksi ja miten paljon saa myös apua muilta...halaus kaikille heille :hug: =) .
 
ohhoh
eipä saada mitään ilmatteeks. Viimetalven polttopuutkin saatiin vasta maksettua. Ja sit ihmetellään et miten jotkut ostaa velaksi ja "elää ylivarojensa", mut kun jotkut joutuu maksamaan kaikki menonsa itse. Joo, on mullakin kampaamo kaveri, mut en minäkään ilmatteeksi työtä tee eli maksamatta en sieltäkään lähde.
 

Yhteistyössä