Mistä äitiysvaatteita 2013?

Moi!

Kaipailen päivitettyä tietoa äitiysvaatteiden ostopaikoista syksyllä 2013. Aihetta koskevia ketjuja löytyy täältä Kaksplussastakin vaikka kuinka, mutta uutena käyttäjänä en ainakaan minä osannut laittaa niitä aikajärjestykseen. Monet keskustelut näyttävät olevan viiden, kuuden vuodenkin takaa!

Itsellä edellisestä raskaudesta on juuri se kuusi vuotta, ja sen jälkeen esim. Lindexiltä on kokonaan poistunut Mom-mallisto. Seuraavat tutut paikat näyttävät olevan jäljellä:

Villiankka, Espoo & verkkokauppa
Bebes, Kampin keskus, Helsinki & verkkokauppa
Belua, nykyään vain verkkokauppa

ja uusia löytöjä. Näissä en ole vielä käynyt:
Lapsenpäästäjän Puoti, Kruununhaka, Helsinki & verkkokauppa
Fiilinki, Kamppi, Helsinki

Toivoisin vinkkejä sekä verkkokaupoista että varsinaisista myymälöistä pääkaupunkiseudulla! Kertokaa myös, mitkä ns. tavalliset kaupat tai ketjut myyvät äitiysvaatteita. Itse en tarvitse toimistotyyppisiä vaatteita töihin, vaan kaipaan enemmän jotain hieman erikoisempaa, kuten värikkäitä kuoseja, printtejä tms. Paitaa ja tunikaa löytyy olemassa olevista vaatteistani varmaan pitkälti, mutta kaipaan erityisesti kauppaa, jossa olisi housuvalikoimaa muutakin kuin tiukkoja farkkuja tai siistejä suoria housuja. Sobea-merkin Yoga- ja Jersey-housut löysin netistä, niitä tekisi mieli päästä sovittamaan livenä ensin.

Kirppiksiltä ja huutonetistä aion etsiä myös, mutta netistä hakeminen on aluksi aikaa vievää, kun en tunne merkkejä nimeltä!

Kiitos etukäteen kaikille vastaajille. Laitan itsekin lisää linkkejä sitä mukaa kuin löydän!
 
H&M: stä löytyy muutama tangollinen lähinnä arkisia äitiysvaatteita. Muuten
äitiysliikkeiden ja verkkokauppojen puoleen pitää kääntyä.

Isojen tyttöjen osastolta voi myös löytää sopivia vaatteita. Puseromuoti on muutenkin nyt
väljää onneksi.
 
Mulle oli yllätys kuinka vaikea äitiysvaatteita oikeasti oli löytää. Kuvittelis että niille kuitenkin riittäis kysyntää, ainakin ihan perus paidoille, topeille yms. Mutta halpisketjuliikkeistä tosiaan H&M taitaa olla nykyään ainoa jolla on äitiysmallisto.

Tässä pari paikkaa joista itse oon jotain ostanu:

Anton&Nina -lastenvaatemyymälässä on ainakin Nokialla myös pieni valikoima äitiysvaatteita. Ainakin Mamalicious-tuotteita, en muista oliko muita merkkejä. Tuota ketjuahan on eri puolilla Suomea, mutta en ole varma onko äitiysvaatteita kaikissa ketjun myymälöissä.

Bella Bambina myy monenlaista äitiysvaatetta. Myös hyvä valikoima imetysliivejä! Liike Tampereella + verkkokauppa. Lastenvaatekauppa Bella Bambina | Lastenvaatteet,
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Itse olin myös hämmästynyt liikkeiden vähäisyydestä! Etsin heinäkuussa mekkoa rippijuhliin ja esim. Vantaan Tikkurilassa on liike joka myy Onlya,Vilaa, mutta myös äitiysvaatetta mamalicious-merkkisiä :) siellä kannattaa myös pyörähtää jos perusvaatetta etsii!'
 
Kiitos kaikille vastanneille! Aion ilman muuta tutkia tuota Asosta, kieli ei ole ongelma ja kiva kun on EU:n alueella, niin ei tarvitse tulleista ja veroista huolehtia.

Juuri huomasin, että myös Zalandosta löytyy äitiysvaatteita, mutta valitettavasti ei omana kategorianaan. Merkit täytyy siis toisin sanoen selata läpi ja tuntea. Löytyy ainakin Esprit Maternitya ja Mama Liciousta.
 
Mistähän löytäisi isojen naisten äitiyshousuja? Tuntuu, että kaikkialla loppuu koot kokoon 46, ja tää hieman persevämpi odottaja tartteis kyllä pari kokoa isommat pöksyt. Maailman ääriin ei huvittaisi yksien, kaksien tai kolmienkaan pöksyjen takia lähteä, joten jos joku tuntee jonkun hyvän suomalaisen nettikaupan, niin saa vinkata. Jostain ohuista taskullisista jeggingseistä/tregginseistä haaveilisin, mutta ei tunnu mistään löytyvän.

Edit: Itse olen suosinut muissakin vaatteissa Ellosta, joten luulen että tilaan sieltä raskausaikanakin vielä monta yläosaa :)

Ellos.com - Äitiysvaatteet
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Jasmin Lasten- ja äitiysasut myy laadukkaita ja trendikkäitä äitiys- ja imetysvaatteita sekä raskausajan alusvaatteita ja tukivöitä. Valikoimissamme Anitan, Boobin, 9fashionin, HappyMumin ja Mamalicious:in äitiysvaatteita. Esimerkiksi äitiyshousuja meiltä löytyy aina kattava valikoima - tälläkin hetkellä yli 25 housumallia! Tervetuloa tutustumaan myymäläämme Oulussa (Saaristonk. 9, Stockmann 4. krs) ja verkkokauppaan Lastenvaatteet ja äitiysvaatteet netistä | Jasmin lasten- ja äitiysasut - HUOM! Myymälän valikoima huomattavasti verkkokauppaa kattavampi.
 

Yhteistyössä