Mistä äitiyspakkauksen peitto? (Ja ehkä pussilakanoita)

Voisiko joku ystävällinen kertoa, mistä voisin ostaa uuden (tai hyvin vähän käytetyn) äitiyspakkauksen peiton? Kaupoissa ei vastaavanlaista löydy, ainakaan täältä pikkupaikkakunnalta ja huuto.netistä en ole onnistunut löytämään käytettynäkään. Tarvitsisin ehkä myös ko. peittoihin sopivia pussilakanoita, mutta niitäkään ei ole tullut vastaan.

Kaikki vinkit tervetulleita, varsinkin jos jostain nettikaupasta saisi tilattua..
 
hanski
Äiti ompeli mulle pussilakanoita ku ostin kaupasta isoja lasten kuosilla olevia lakanoita ja pussilakanoita. Ja sitte prismasta ja s-marketista oon saanu halvalla vauvan petivaatteita myös. Peitto asiaan saitki jo neuvon..
 
Itse ostin lakanoita Finlaysonilta ja sieltä tehtaanmyymälästä taisi tarttua edukkaasti myös täkkikin ja tyyny. Finlaysonia myydään vaikka missä: http://www2.finlayson.fi/myymalat

Ja on niillä verkkokauppakin http://www.finlayson.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=300
 
Näätä
Nuo Familonin peitot on minusta selkeästi paksumpia, kuin äitiyspakkauksen ja haluaisin nimenomaan sellaisen ohuen peiton (meillä todella lämmin kerrostalohuoneisto, jota ei saa edes talvella siedettävän viileäksi..). Olen kyllä Finlaysonin sivuilta tuota kyseistä peittoa katsonut.

Enkä ole marketeista meilläpäin löytänyt valkoisia vauvapeittoja, joku värillinen/kuviollinen ja aika paksu löytyy Prismassa, Cittarissa on vaan niitä isompia muumi-peitteitä. :-( Eikä tuolla hobbarissakaan ollut valkoisia peittoja, sieltä en ollut älynnyt aiemmin katsoakaan.

Noita Reiman tehtaanmyymälöitä ei taida olla muualla kuin tuolla Parkanossa ja Kankaanpäässä (niiden kotisivujen mukaan) eikä sieltä varmaan saa tilattua postitse? Pitäisi kai löytää joku, joka kävisi ostoksilla ja sitten postittaisi tänne perähikiälle Itä-Suomeen..

Pussilakanathan voi tosiaan tarvittaessa ommella itse, joskin jotkut äitiyspakkauksen ovat ihan hauskoja kuosiltaan, meillä esim. esikoisen vuodelta 2007.
 
meilläkin olis
Minusta se peitto on melko paksu. En osannut käyttää ekana puoleen vuoteen ollenkaan. Mut meillä olis tosiaan yksi muistaakseni kokonaan käytämätön peitto ja käytettyjä, mutta käyttökelpoisia pussilakanoita useitakin. Oot vaan vähän turhan kaukana ja minä oon laiska postittelemaan noin isoja pakettaja. taitais tulla hintaakin liikaa.
 

Yhteistyössä