Mistä 2-os toppa-asu eskarilaiselle? Tuntuu että aikuisten naisten toppa-asut ovat "lapsekkaampia" kuin lasten.

Olin halunnut alesta löytää eskarilaiselle ensi vuodeksi toppa-asun, mutta ei ole onnistanut. Urheiluliikkeet ovat väärällään naisille ihania vaaleanpunakuvioisia toppa-asuja, mutta koossa 134 cm olen löytänyt vain pari kivaa takkia, joihin ei ole samaa sarjaa housuja. Ilmeisesti pitäisi ostaa mustat housut, niitä kyllä on tarjolla.

Onko kenelläkään antaa vinkkiä mistä löytyisi alesta nättejä toppa-asuja? Plussaa olisi olkaimelliset housut.
 
H
Jos kivan takin löydät niin osta se jo valmiiks, eiköhän ne sopivat housut ehdi sitten syksyllä. Mulla kans ihan sama ongelma oman eskaritytön kanssa. 2-oaista asua etsin muttei mistään löytynyt. Sopiva ihana takki löytyi koko 122cm, minun tyttö pieni vasta 114cm pitkä. Housuja en oo löytänyt muuta kuin prismasta löytyi edullisesti 110cm vaaleanpunaiset nätit housut. Ne siis nyt just ja just tytölle mahtuu. Ei oo tyttö haalaria suostunu pitämäänkään sen jälkeen kun sai nuo. Näyttääkin kyllä tosi söpöltä ja tyylikkäältä ja jo isolta tytöltä kaksosaisessa asussa verrattuna haalariin.
Takki siis menee ensi talvenakin, eiköhän ne uudet toppahousut sitten syksyllä jostain löydy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Reimalla on paljon värejä, eli olisko Jesper Juniorilla jo ale? Rasavillista en tiedä, onko niillä vaan haalareita.
On ale, mutta löysin sieltä vain yhden sopivan takin, housuista ei ollut enää kokoja. Enkä ole muuten varma myykö Reimakaan olkainhousuja enää koossa 134, mitenkähän mahtaa olla? Jonathania saattaa olla, mutta tämäntalviset värit eivät sykähdyttäneet.
 

Yhteistyössä