Mistä voisi TILATA KAKUN (Jyväskylä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TyytTyyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi, jouduin olemaan palstalta pois vähän aikaa. Mutta siis iso kiitos kaikille vinkkejä antaneille:)!!! Täytyypä jostakin edellä mainituista paikoista kysellä:)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
minkä kokoinen kakku pitäis olla? voin soittaa ja kysästä :)

Öö... Ehkäpä 15 henkilölle. En ole vielä kerinnyt miettiä sen tarkemmin, että olisiko kakku ihan kermakakku vai jokin raikkaampi vaihtoehto. Suklaakakkukin olisi kyllä hyvä :p Ja vielä en ole myöskään täysin varma, että tehdäänkö itse vai tilataanko... Mietiskelen tässä vielä:) Mutta ISO kiitos sulle, jos hintaa jaksat kysellä:)!!!

Alkuperäinen kirjoittaja blogisti:
Joltain kakku/leivontablogin pitäjältä. Aika usein niissä sanotaan mistä paikkakunnalta on kotoisin. Itselläni on blogi, mutta asun eteläsuomessa...

Kiitos vinkistä! Tätäpä en tullut edes ajatelleeksikaan:)

on ihan kondiittorin koulutuksen hankkinut, ja kyllä ainakin mun mittapuulla saa aikaan todella upeita kakkuja, ja myös herkullisia. muutakin kuin perinteinen mansikka täytekakku :p

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
on ihan kondiittorin koulutuksen hankkinut, ja kyllä ainakin mun mittapuulla saa aikaan todella upeita kakkuja, ja myös herkullisia. muutakin kuin perinteinen mansikka täytekakku :p

Kiitos:) Sä oot kiltti, kun jaksoit vaivautua kertomaan:)! Tosiaan pojan 2 v. synttäreille kakkua oltaisiin EHKÄ tilailemassa, mutta täytyy vielä pohdiskella järkevintä vaihtoehtoa.

Yhteistyössä