Mistä vois löytää ihan tavalliset puukengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja GB:
Eikös nuo puukengät ole hirmu huonot kävellä ja kokoajan saa pelätä, että lentää jalasta?

Puukengät on maailman ihanimmat kengät :) Kuka tykkää, kuka ei :)

Onhan ne varmaan, jos ei tosiaan välitä siitä, että kengät kolisee välillä jalasta minne sattuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Eikös nuo puukengät ole hirmu huonot kävellä ja kokoajan saa pelätä, että lentää jalasta?

Onhan ne varmaan, jos ei tosiaan välitä siitä, että kengät kolisee välillä jalasta minne sattuu :)

No mä oon kävellyt noilla melkein kesät talvet yli 15 vuotta ja kyllä sen oppii, että ei ne kolise ;)

On muuten kestävät kengät, just hokasin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:

No mä oon kävellyt noilla melkein kesät talvet yli 15 vuotta ja kyllä sen oppii, että ei ne kolise ;)

On muuten kestävät kengät, just hokasin!

No ehkä niitäkin on erilaisia, mutta kyllä minulla ne vaan on pudonnut jalasta ihan kävellessäkin

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Siis tällaiset?
http://www.jyu.fi/intl/opiskelijavaihto/raportit/groningen_tiedostot/image002.jpg
vai sandaalinmalliset?

Jossain päin Saksaa näin hollantilaisella rekkakuskilla tollaset ihan kokonaan puuta olevat "leppäkengät". Oli muuten todella tyylikkäät, ja varmasti samassa suhteessa epämiellyttävät jalkaan :)

www.talla.fi suosittelen myös minä :) kunnon puukengät ei jalasta tipu ja tallalla ainakin ergonomiset pohjatkin. Toki laatu maksaa, mutta... sopii myös töihin kauppaan, hoitoalalle jne.. itse fanitan ja itsellä on tommoiset lehmännahkaiset :) täytyy kattoo että aka tarpeex piukat, käytössä vahan venyy. Millään parin kympin kengillä ei kyllä tee mitään...

Tervehdys

terveysjalkineet.fi tai terveysjalkineet.fi

Puujalkineita markkinoilla jonkun verran, torikauppiaat myy edullisesti karkeasta puusta tehtyjä nitojalla kasaan ammuttuja "hollannikaita"

Aidot hollannikkaat eli Toefflerit tulevat Saksasta 126-vuoden kokemuksella berkemannilta.

- viisi vuotte kuivatettua puuta
- Italiainen nahka, käsin naulattu
- jalkineen anatominen muotoilu istuu jalkaan ja tukee holvirakenteet
- Lisävaimmennus sekä kulumista estävä kumipohja

Hinta ja laatu kohtaavat: Berkemanneissa

Fysioterapeuttina voin kyllä sanoa että aidot puujalkineet toimivat ja ovat helpot/ mukavat käyttää

Yhteistyössä