Mistä voi tilata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jeps1

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
4 007
0
36
...isovanhemmat jotka ovat kiinnostuneita kaikista lapsenlapsistaan tasapuolisesti ?
- pyytävät oma-aloitteisesti lapsenlapsiaan kylään/yökylään
- ottavat matkoille mukaan vuorotellen muitakin kuin vain yhtä
- jos eivät pyydä oma-aloitteisesti kylään niin olisivat edes onnellisia, kun lapset tulevat esim 1 tunniksi hoitoon eikä tarvitsisi kuunnella kuinka lapset tulevat aina ns väärään aikaan...emme ole ratkaiseet mikä on oikea aika meidän lasten kohdalla.
- ottavat toisen lapsensa lapset myös joskus muutamaksi päiväksi hoitoon, kun toisenkin lapsen lapset ovat vakiona kerran vuoteen viikon hoidossa vanhempien reissatessa.

Niin, että kertokaas mistä voi tilata sellaisia mummoja mitä meidän kavereillakin on ??? Tai mun siskolla :whistle:

Tiedättekö et on hetkiä jolloin mä toivon, että mun sisko sais osakseen tätä kohtelua mitä mä saan lasteni osalta....niin ehkä hän sit ymmärtäisi että mitä tarkoittaa jos oot kiinni lapsissa 24/7. Eikä sillä etteikö oltais lapsiamme ihan itse haluttu tähän maailmaan, mutta luulisi sen avun olevan tasapuolista. :/

mäki voisin haluta sellaiset joita kiinnostaa lapsi, ei välttis edes yökylään, mutta jotta vois aamulla viedä, tekisivät jotain kivaa yhdessä ja illalla kotiin. mutta ei. mun isovanhemmille vois viedä tuon isoimman, mutta sit keskimmäinen jäis parkuu kun hän ei pääse, tai kait se mummo ottas molemmat, vaan kun ikää on jo ihan aikuistenoikeesti sen verran etten viiti antaa.
appivanhempia ei kiinosta, ikinä ei oo meidän mukelot ollu siellä yötä, kahden sisaruksen kakarat on vähintään 5kertaa vuoteen.. vanhimman lapset on ollu siellä yötä joskus sillon kun ne oli pieniä kerran.
Mutta ei meidän lasten kanssa kiinnosta tehdä edes päiväseltään mitään kivaa, sen kun ei tarviis edes olla mitään kummosta, vaikka ihan vaan käydä kaupassa ja lukea kirjaa.. tai vaan olla.

Voi sen kun tietäs, huoh, tiedän tunteen :( ja kun moni kavereistakaan ei täysin ymmärrä mua tässä asiassa, niin olis kyllä iso plussa kun olisi kaverina sellanen joka ymmärtää. Että mä voisin ainakin jättää tilauksen :)

Mulla taas kaikki kaverit on ihan :o koska heillä taas isovanhemmat ovat todella kiinnostuneita viettämään aikaa lastenlastensa kanssa. Ja se siis tarkoittaa todella sitä et niiden tenavien kanssa tehdään jotain..sen sijaan et mun vanhemmat ainakin keskittyy enimmäkseen telkkarin tuijotukseen. Siis esim Emmerdale ajaa ohi sen, että lasten kans voitaisiin tehdä jotain...vaikkapa vaan pientä palapeliä tms.
Mun vanhemmat on sitä mieltä, että heidän kuuluu saada aikaa ns itselleen. Ja tää kuvio on ollut jo silloin kun me oltiin muksuja eli meidät pistettiin mummolaan hoitoon ja vanhemmat lähtivät etelään. Tosin en mä niiden ryyppyreissuille ois kaivannut mukaankaan. Mutta nyt se kuvio menee niin , että mun äiti voi ihan tohkeissaan selittää kuinka mun siskon pitää päästä miehensä kanssa syömään ja leffaan tai viikoksi etelään ilman lapsia. Ja auta armias kun mä uskallan ehdottaa et ois ihan kiva päästä miehen kans kaksisteen johonkin esim kahdeksi tai kolmeksi päiväksi....joo ei onnistu.
Nyt oli paras kun mun äiti sekä sisko rupes miettimään mulle ääneen, että eikö kukaan mun kavereista vois ottaa meidän lapsia hoitoon. :laugh: :laugh: Siis kuka tahansa muu paitsi hän. Ehkä on vaan parempi jotta mummo jatkaa elämäänsä ja ei uhraa elämäänsä sitten mun lapsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sen kun tietäs, huoh, tiedän tunteen :( ja kun moni kavereistakaan ei täysin ymmärrä mua tässä asiassa, niin olis kyllä iso plussa kun olisi kaverina sellanen joka ymmärtää. Että mä voisin ainakin jättää tilauksen :)

Ne kaverit ymmärtää sitten, kun ottaisivat vaikka vuoden koeajan siihen etteivät voisi viedä lapsia mummolaan hoitoon kuin maksimissaan tunti tai pari ja silloinkin ekan puolen tunnin jälkeen tulisi jo soitto perään et meneekö kauan.