V
vieras
Vieras
Minulla on kurkku kipee, nenä vuotaa ja päätä särkee, siis kaikki tavalisen flunssan oireet. Missä vaiheessa täytyisi tajuta mennä hoitoon eli mitä lisäoireita tulee, tää vaan siksi kun minulla on astma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Ei tarvitse mennä hoitoon ollenkaan noilla oireilla. Kaikkialla sanotaan että jos et kuulu riskiryhmään ja et ole kuolemansairas niin älä kuormita terveyskeskuksia ja riskeeraa muita ihmisiä vaan pysy kotona. Siis joka päivä lehdissä ja uutisissa sanotaan että vältä hoitoon menemistä ellei ole pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Ei tarvitse mennä hoitoon ollenkaan noilla oireilla. Kaikkialla sanotaan että jos et kuulu riskiryhmään ja et ole kuolemansairas niin älä kuormita terveyskeskuksia ja riskeeraa muita ihmisiä vaan pysy kotona. Siis joka päivä lehdissä ja uutisissa sanotaan että vältä hoitoon menemistä ellei ole pakko.
Olen miettinyt, että jos mulle tulee joku influenssa (sika- tai tavallinen), eikä se mene ohi siinä 3 päivässä, kun voi olla ilman lääkärintodistusta pois töistä, niin mitäs sitten?
Lääkäriin ei saa mennä todistusta hakemaan, mutta ei minulla ole varaa olla töistä palkattomalla poiskaan. Varmaan on pakko sitten vaan mennä töihin?