Mistä voi rintojen arkuus johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sannamaria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sannamaria"

Vieras
Mulla on nyt melkein viikon olleet rinnat kipeät, tai ei oikeastaan kipeät vaan arat. Mulla ei ikinä ole ollut rinnat arat esim. kuukautisten tai ovulaation aikana, ikää siis 34vee ja ainoat kerrat, kun rinnat on tulleet kipeäksi, on kolme alkuraskautta. No, kävin eilen hakemassa apteekin raskaustestin ja tein sen päivällä, mutta se oli negatiivinen eli raskaudesta ei kai ole kyse. Syön pillereitäkin..
Voiko olla mitään järkevää selitystä vai pitäiskö tässä mennä tutkituttamaan rintansa??
Kiitos etukäteen avusta ja vastauksista....

[QUOTE="kohtalotoveri";22517139]Voi hyvin olla menkoista johtuvaa vaikka vasta viikonpäästä pitäis alkaa. Ja toisaalta eihän testikään vielä tässä vaiheessa luotettavaa tulosta antaisi jos viikkoon ei pitäisi kk alkaa[/QUOTE]

No tota mäkin mietin, että jos nyt ekaa kertaa tulee menkoista tällaisia oireita, mutta toisaalta eihän munasolu edes pääse irtoamaan jne ennenkuin jätän pillerit tauolle... no, kai se tässä pian selviää..

Mahtavaa on siis se että muillakin samanikäisillä samoja oireita. Itse olen ihan kummissani tällaisten oireitten kanssa. Itsellänikin alkoi ensimmäistä kertaa kuukautisten lähetessä rintoja aristella ja tätä on jatkunut jo muutaman päivän ja pahoinvointi vielä tähän päälle niin luulee olevansa raskaana vaikka vain kuukautisten tekee tuloaan.

Yhteistyössä