Mistä voi johtua rintojen arkuus ja 2 viikkoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Mulla on epäsäännölliset menkat, mutta niiden pitäisi alkaa näillä main. Nyt mulla on ollut kaksi viikkoa vähän pms-oireiden tyyppinen olo, mutta menkkoja ei kuulu. Lisäksi rinnat on olleet arat samalla lailla kuin aluraskaudesta (mulla on kaksi lasta, ja rinnoissa tuntui raskauden alussa samalta).

Meillä ei ole tarkoitus hankkia enää lapsia ja ehkäisyä on käytetty. Tein testin kun rinnat oli olleet arat noin viikon ja se oli negatiivinen. Kahdessa raskaudessani testi on tässä vaiheessa (kun rinnat aristaneet viikon) olleet selvästi positiivisia. Aion tehdä pian uuden testin, mutta mietin vaan, että voiko tuohon rintojen aruuteen olla joku muu syy, esim. joku hormoonihäiriöb tms??

Näyttikö sulla testi negaa siinä vaiheessa kun rinnat oli arat?

Kp44 testi näytti negaa ja uuden testi tein vasta kp83 ja sillon testissä luki raskaana 2-3. Tämä on nyt ihmettänyt mua ja neuvolassa tätiä. Odotan aikaa alkuraskaudenultraan, jotta saadaan oikeat rv:t tietoon. Mulla ollu kroppa sekasin aina. Tämä oli todellinen yllätysraskaus, mutta toivottu sellanen

Täällä toinen "pitkäkiertoinen" mulla rinnat kipeytyy varsinkin jos kierrosta on tulossa "normaaliinkin kiertooni" nähden pidempi kierto eli jotain tekemistä hormonien kanssa. Nyt juuri ihmettelen lyhyttä kiertoa ja oireettomuutta :)

Yhteistyössä