mistä voi johtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipuinen

Vieras
kun alavatsa (kohtu?munasarjat?) aina kipeet n. 2 viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen. ja kestää ehkä viikon. joskus on vaikea kävellä suorassa tai seistäkään tän takia :/ on sellai "kohtu putoo" tunne ja kaikinpuolin tuntuu keljulta. seksi myös joskus sattuu tuolloin .. onko kellää hajuu mikä vois olla?

Mulla on tollaset oviskivut kestää kaksi kolme päivää. Nopeasti istahtaminen sattuu, samoin nouseminen ja yskäisy. Todella arat paikat ja päälle vielä menkkamaisia kipuja.
Todella siis tiedän omat hedelmälliset päivät :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mulla on tollaset oviskivut kestää kaksi kolme päivää. Nopeasti istahtaminen sattuu, samoin nouseminen ja yskäisy. Todella arat paikat ja päälle vielä menkkamaisia kipuja.
Todella siis tiedän omat hedelmälliset päivät :)

no toi kuulostaa kyllä tutulta. mut välil vaa sattuu oikeesti iha älyttömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Eikö tossa vaiheessa kiertoa ole just ovulaatio? Näin mä olen ajatellu kun itellä ihan samanlaiset tuntemukset. :o

mutta eikai sen ovulaation sattua kuulu?

Kyllä se voi sattua...valitettavasti, mulla alkoi sattumaan ekan muksun jälkeen ja tokasta paheni vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Eikö tossa vaiheessa kiertoa ole just ovulaatio? Näin mä olen ajatellu kun itellä ihan samanlaiset tuntemukset. :o

mutta eikai sen ovulaation sattua kuulu?

Kyllä se voi sattua...valitettavasti, mulla alkoi sattumaan ekan muksun jälkeen ja tokasta paheni vaan.

no voihan pee

nää on kyl pahentunu lasten myötä ihan selkeesti

Yhteistyössä