Kun eilen kävin täällä, ni oli vaan ilmoitus että ip-osoitteesi on bannattu??? Nyt kyllä toimii taas. Kun en oo moneen päivään täällä ees käynyt ni mistä hemmetistä mä bannin sain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun eilen kävin täällä, ni oli vaan ilmoitus että ip-osoitteesi on bannattu??? Nyt kyllä toimii taas. Kun en oo moneen päivään täällä ees käynyt ni mistä hemmetistä mä bannin sain?
Ainakin saunalahden liittymällä on jaettuja IP osoitteita. Joku törppöilee niin osoite joutuu banniin. Ja jos satut samalle IP osoitteelle banni koskee sinuakin.
Itselle on käynyt niin kerran täällä, samana päivänä kylläkin pääsin jo palstalle. Suomi24 keskusteluissa se näyttää olevan riesa kanssa.
Eli tuosta on saattanut johtua.
Kun eilen kävin täällä, ni oli vaan ilmoitus että ip-osoitteesi on bannattu??? Nyt kyllä toimii taas. Kun en oo moneen päivään täällä ees käynyt ni mistä hemmetistä mä bannin sain?