Mistä voi johtua kipeä, kosketusarka klitoris?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minni"

Vieras
Tänä aamuna herätessä huomasin klitoriksen olevan kosketusarka, eli siis siihen kosketessa tai esim. pyyhkiessä tuntuu ärsyttävää kipua...muuten kuitenkin on ihan normaali, joten mistä voisi johtua? Onko ehkä ärsytystä jostain, vai mitä tämä oikein voi olla... ulkonäössä en huomaa mitään normaalista poikkeavaa, ei tosin yleensäkkään ole ollut tapana hirveesti tuijotella tonne alapäähän :D

heh, ei oo aiemmin tullutkaan mieleen et vois sellasesta tulla :D unet on tosiaan viimeaikoina ollu aika villejä ja varmaan sit samalla oon siinä leikkiny unissani..

Klitoriksessa on noin 8 000 – 9 000 hermopäätettä, minkä vuoksi se on hyvin kosketusherkkä–lähes kaikkien naisten tuntoherkin elin ja miehen penistäkin tuntoherkempi.

Pienen pienihin hankauma tai haava riittää jo kipuiluun.:x

..ei siis tiukkoja pöksylöitä jotka sooooooi päällä:whistle:ja "leikitellessä" yksin tai kaksin - liukkaria/hajustamatonta, lotion tyyppistä kosteusvoidetta peliin.=)

vaikka tämä jo vanha ketju onkin..Itselläni on ollut samanlaista kipua nyt 1,5vuoden ajan, eli ei ole mennyt ohi ja alkoi ihan yhtäkkiä. Olen vihdoin menossa lääkärille, mutta olisi mielenkiintoista kuulla jos jollain on samanlaisia kokemuksia..

Oon alle 15 v tyttö. Telkkaria katsoessa huomasin alapäässä kipua, kipu on siedettävää mutta epämiellyttävää. Onko neuvoja ? Vanhemmille en tästä halua / uskalla kertoa joten vinnkejä otetaan vastaan

Mulle tuli kerran kipeä finni menkkojen aikaan pimppiin. Ehkä sellainen voi tulla klitorikseenkin? Älä räplää sitä ainakaan likaisin käsin ja odottele muutama päivä. Jos vielä kipeä, niin lääkäriin.

Yhteistyössä