Mistä voi johtua, jos 65-vuotiaalla naisella alkaa yhtäkkiä vuotamaan verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guugeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syöpä aiheuttaa kipuja usein vasta loppuvaiheessa. Ja kyllä, pienikin määrä riittää, jostain se veri on peräisin. Miksi ihmeessä ei hakeutunut sinne gynelle jo kesällä??? :o Tällasissa asioissa ei parane viivytellä!

Mun tädill' ihan samat oireet ja ikää 62 vuotta. Alkoi vaan vuotamaan ykskaks. Ei kipuja ei mitään. Syöpää se oli. Mutta hänet leikattiin (ilm. poistettiin siis kohtu sun muut) ja sai kahteen otteeseen solumyrkkyjä ja sädehoitoa. Nyt tuosta jo pari vuotta aikaa ja hyvin menee. Kontrolleissa käy, mutta muuten ihan entisessä kunnossa.

Äiti itse epäili tänään että vuotoa aiheuttaisi kuparikierukka, joka ollut varmaan 20 vuotta paikoillaan. Voisko aiheuttaa? Papa koe otettu viimeks 2 vuotta sitten ja oli puhdas.

Ei kai kuparikierukkaakaan voi 20 vuotta pitää? Herranjumala sentään, oikeasti.

Mun äidillä alkoi vuotaa verta kun kierukka poistettiin, työterveyslääkärin mielestä ei sellaista tarvinnu ja sit kun poistettiin niin kroppa sekaisin. Asensivat uuden kierukan melkein 60v äidille ja vuoto lakkasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Ei kai kuparikierukkaakaan voi 20 vuotta pitää? Herranjumala sentään, oikeasti.

Mun äidillä alkoi vuotaa verta kun kierukka poistettiin, työterveyslääkärin mielestä ei sellaista tarvinnu ja sit kun poistettiin niin kroppa sekaisin. Asensivat uuden kierukan melkein 60v äidille ja vuoto lakkasi.

Joo, niin vanha on. 60 v tarkastuksessakaan lääkäri ei ollut nähnyt syytä poistaa sitä...

Yhteistyössä