Mistä voi johtua, että mies ei enää vastaa viesteihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

-84

Vieras
Olemme ihastukseni kanssa samassa työpaikassa, mutta täysin eri tehtävissä.
Kiinnostus oli alusta saakka molemminpuolista.

Aluksi viestittelimme jatkuvasti ja sitten näimme muutaman kerran. Viimeinen tapaamisemme johti seksiin.

Nyt yht äkkiä mies ei enää vastaa viesteihini. Olen viestittänyt, että voi sanoa minulle suoraan, jos ei halua olla tekemisissä tms. Mutta hän ei vastaa MITÄÄN !?

On kertonut, että tykkää minusta ja ei halua olla vain kaveri. Kun olin yksi päivä lähettelemättä hänelle mitään, viestitti hän heti että mikä on ....nyt sitten ei itse enää viestittele.

Tiedän ja ymmärrän, että ihmisillä voi olla kaikenlaisia syitä, mutta miksi ei vain voi kirjoittaa- annetaan olla- ?

Itse olen aina sanonut suoraan, jos en jotakin halua, sen voi sanoa myös nätisti.

No sitä ei nyt vaan kiinnosta enää. Ei ne miehet koskaan sano suoraan, lupaavat vaan. Se haluaa että sä juokset sen perässä ja palvot sitä. ettei olis useampi muukin nainen samassa tilanteessa siellä teidän lafkassa...

Akti kesti 15 seknutia ja hän tuli...onkohan hän siitä nolostunut tms.?
Sen jälkeen kyllä viestittelimme vielä muutaman kerran ja sit ei mitään enää...
Outoa todella.

Veikkaan, että se halusi vain seksiä.
Ja koska se haluaa ehkä tulevaisuudessakin tarvittaessa pesää, se ei nyt viitsi sanoa, etteikö haluaisi olla ollenkaan tekemisissä.

Sinuna antaisin olla, kun se oikeasti kiinnostunut mies löytyy niin pääset paljon helpommalla!

...kävi kyllä mielessä tuo, että olisiko sitten halunnut vain seksiä, mutta miksi viitsikin tuhlata 4 viikkoa elämästään tiiviiseen yhteydenpitoon vain ja ainoastaan 15 sekunnin tähden :)
Sillä uskon, ettei hänellä ole vaikeuksia saada seksiä myös ns. "helpommallakin tavalla".

NO, ei auta kun jäädä odottelemaan tapahtuuko mitään. Kiva vaan nähdä työpaikalla häntä, kun saapuu kesälomiltaan...en tiedä enää, miten pystyn kohtaamaan hänet.
Ja edelleen vaan mietin, miksi ei voi vastata mitään, oli syy sitten ihan mikä vain !!??

Kyllä hänellä varmaan on sitten jo kumppani ja nyt sitten on huonon omatunnon aika...

Et siis tiedä seurusteleeko tyyppi? Eli ei se välttämättä ole syy! Millaisessa työpaikassa olette; ehkä hän pelkää että työpaikalla alkavat juoruilla ja siksi pitää hieman matalaa profiilia. Ja jos hän on lomalla justiinsa, niin veikkaisin hiljaisuuden syyksi minäkin lomareissua.

On muuten jännää lukea miehistä näitä juttuja täällä. Miestä pidetään jonain "ufona". " Sai mitä halusi...mieHET nyt tuollaisia.

Eli palstalaisen ukot on tuollaisia, koska mistä sitä muuten tietää

"Sillä on perhe...." Onko teille kuinka monelle käynyt niin että miehellä löytyykin perhe, kun ei vastaa yhteydenottoihin vai mistä kaikki nää yleistämiset johtuu`?

Aika hyväksyä, ettei hän halua kanssani enää mitään.

Inhottavaa, kun itse ainakin tykkäsin hänestä ja olisin ollut valmis tutustumaa lisää.
Kun näen hänet, tervehdin normaalisti...vaikkakin jännitän jo nyt tilannetta.

No ihan ensiksi lopetat noiden viestien lähettelyn,tuollaiset sano suoraan jos ei kiinnosta-viestit haiskahtavat hieman takertuvilta eivätkä missään nimessä ainakaan lisää kiinnostusta.Miehellä on voinut olla lomareissu/ tapahtunut jotain/jollekkin lähipiirissä tms jonka vuoksi ei ole ilmoitellut itsestään ja esim.saadessan nuo viestit on kiinnostus lopahtanut.Tietty voi myös olla että oli vain seksin perään.Ymmärrän kyllä että sinua kiinnostaa syyt,mutta tässä vaiheessa kannattaa nyt antaa vain olla,kyllä se mies itse ottaa yhteyttä jos on ottaakseen.Turha tuollaiseen on jäädä roikkumaan.Hyvää loppukesää!

Yhteistyössä