Mistä vaatteita lyhyelle ja hieman pyöreälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski mikä läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski mikä läski

Vieras
Olen laihdutuskuurilla. Pituutta 155 ja painoa tällä hetkellä 59. Painoindeksin mukaan olen normaali, mutta omasta mielestäni hieman pyöreä ja siksi laihdutankin. Tuli käytyä vaatekaupassa kauhistelemassa omaa kuvaa sovituskopin peilistä. Eipä löydy helposti kivoja vaatteita mun mittaiselle. Vaikka olen hieman pyöreä, niin en kuitenkaan mielestäni huomattavan lihava. Onko tosiaan kaikki muut lyhyet ihmiset langanlaihoja ja mahtuvat kokoon 36 vai onko vaatteiden mitoutus nykyään kaventunut. Tälläiselle pätkälle ei löydy mitään isojen tyttöjen osastolta ja ne vaatteet taitaakin olla reilusti ylipainoisille, eikä vain hieman pyöreille. Lähdin kaupasta kotiin kokoa 42 olevan paitapuseron kanssa. Entä jos painaisin vähän enemmän ja painoindeksi olisi vaikka 26 tai yli? Sitten ei varmaan löytyisi vaatteita mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukaan ei jaksa kommentoida kun et todellakaan ole mikään punkero. Haet vain huomiota.

Olen mielestäni hieman pyöreä. Reisissä ja vatsassa on reilusti liikaa. Painoindeksi on melkein 25. Se ei aina kerro kaikkea. Vaikka se on normaali, näin lyhyellä se on melko paljon. Ja olen painanut enemmän kun aloitin laihdutuksen. Mulle se on oikeasti ongelma, että en löydä sopivia vaatteita helposti. Monet paidatkin on niin tyköistuvia, että jos mahtuu vyötäröltä, roikkuu olkapäiltä. Tunikamalli ei oikein sovi ja monet niistä on niin pitkiäkin, et se vasta hullulta näyttää, kun paita on pätkällä polviin asti.

Yhteistyössä