Ä
äippä
Vieras
Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa, mistä voisi ostaa reilusti mitoitettuja vaatteita pullukalle lapselle? Esim. ulkoilupuvut ja talvihaalarit ovat ongelmallisia. Nettiosoitteita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa kyllä olla jo paksu eikä pullukka jos noin suomalaiset talvihaalari ahistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa kyllä olla jo paksu eikä pullukka jos noin suomalaiset talvihaalari ahistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Englannissa ruvetaan kuulema huostaanottamaan vakavasti ylipainoisia lapsia... Kannattaisi miettiä hieman ennen kuin opettaa lapselleen elämän kestävät ruokailutottumuksen päin helv. Ei ole kivaa sullekaan, jos lapsesi kuolee ennen sinua!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:HARVEMMIN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Englannissa ruvetaan kuulema huostaanottamaan vakavasti ylipainoisia lapsia... Kannattaisi miettiä hieman ennen kuin opettaa lapselleen elämän kestävät ruokailutottumuksen päin helv. Ei ole kivaa sullekaan, jos lapsesi kuolee ennen sinua!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ap, H&M:ssä ja/tai Seppälässä on kuulemma isokokoisimmille lapsille mitoitettu vaatemallisto. Joitain vaatteita ainakin.
Sitä, onko niillä myös ulkovaatteita, en tiedä.