Mistä työ tiesitte, että on aika hankkia lasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Siis äh, tyhmä kysymys, mutta siis kuinka "sokeita" olitte ennen kuin tajusitte? :D

Mulla mietityttää, että pitäskö rohkastua ja käydä optikolla, kun tuntuu, että en tätä näyttöä pysty nykysin juur yhtään kattomaan ilman, että huomaan koko ajan siristeleväni. Vai johtuukohan tää vaan jostain muusta...

Kun eihän sinne optikolle nyt turhaan saa mennä... :snotty:

Nooh, silloin kun en nähnyt enää ihmisiä :D Kaukaa siis.
Oli se aika veikee tunne kun laitto rillit ekaa kertaa päähän ja huomas et noissa puissahan on lehdet :whistle:

Mä huomasin siitä et näin liikennemerkit vast kun olin kohalla... turvallista! Vaan kun ei sitä näil kotinurkil tarvii nähä merkkejä kun muistaa ulkoa mut sit ku lähin pidemmälle ja oli sanottu et pitää tietyn kyltin jälkeen kääntyä... Hajataiton huomasin sillä et vaik joku esine ois ollu toisi pitkällä niin tuntu et osuu kohta silmään... ja usko pois, se jos mikä on häjy tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Optikko on palveluammatissa ja ilahtuu maksavista asiakkaista. :)

Nii.. mutta se on lääkäri... ainakin melkein... tai ainakin sillä on lääkärin valkoinen takki päällä (on kai ne lääkäreitä?) :snotty: ja ja ja lääkäriinhään ei voi mennä, jos ei pää roiku kainalossa ja ruttopaiseet kasva naamassa ja... :snotty: ja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä huomasin siitä et näin liikennemerkit vast kun olin kohalla... turvallista! Vaan kun ei sitä näil kotinurkil tarvii nähä merkkejä kun muistaa ulkoa mut sit ku lähin pidemmälle ja oli sanottu et pitää tietyn kyltin jälkeen kääntyä... Hajataiton huomasin sillä et vaik joku esine ois ollu toisi pitkällä niin tuntu et osuu kohta silmään... ja usko pois, se jos mikä on häjy tunne.

Hmm... no ainoa kerta, kun oon huomannu, etten ole nähny liikennemerkkejä yhtä hyvin kuin muut, oli kun etsittiin kylttiä, että mistä liittymästä päästään Hesasta pois. Kaikki muut näki, että tuolla lukee oikea kaupunki, mutta minä vaan sihtasin ja sihtasin ja jouduin lopulta toteamaan, että näättekö te sen muka jo mitä siinä lukee. ..mä näin vasta, kun oltiin ajettu paaaaljon lähemmäks. :snotty:

Mutta muuten en kyllä ole huomannu mitään. Paitsi nyt tämän, että tätä näyttöä katsoessa pitää vähän väliä lepuuttaa silmiä, kun ei yhtään sihtaa... mutta jos se johtuu vaan siitä, että istun tässä liikaa. :ashamed:

Optikko on palveluammatissa ja ilahtuu maksavista asiakkaista. :)

Nii.. mutta se on lääkäri... .

Silmälääkärit on erikseen ja sinnekin voi mennä ihan vaan tutkituttamaan näkönsä.

Hmm... kyllä mä taidan rohkaista itseni ja kävästä kysäsemässä jossakin optikkoliikkeessä, jos ne tarkistaisi. :D

En nahnyt liikenne merkkeja enka tunnistanut ihmisia kadulla. Ja sangyssa piti pyytaa miesta pitamaan minulle kirjaa jotta nain lukea.

*tervetuloa kaksiteholasit ja keski-ika*

Yhteistyössä