Mistä tunnistaa sitoutumiskykyisen naisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="annie";26835046]tehtaalla, jossa on paljon ilkeitä miehiä. :/[/QUOTE]

Tämä on varmaan ihan tyhmä ajatus tällaisena aikana, kun työt ovat kiven alla ja työllistyminen epävarmaa alalla kuin alalla, mutta ehkä sinun kannattaisi vaihtaa alaa. Itse olen vaihtamassa alaa, koska en pitänyt edellisen alan pinnallisista ja itsekkäistä ihmisistä. Vaikka alanvaihto on pitkä prosessi, ja olen siinä vasta alussa, niin on ollut valtava helpotus, kun ei tarvitse olla jatkuvasti epämiellyttävien ihmisten seurassa.

[QUOTE="annie";26835101]en ikävä kyllä voi vältellä heitä töissä.[/QUOTE]

Ainakin työpaikan ovesta ulos astuessa kannattaa ehkä kuitenkin unohtaa työkaverimiehet ja yrittää löytää jotain muuta... Heille kannattaa työajan ulkopuolella suoda niin vähän ajatuksia kuin mahdollista..

[QUOTE="vieras";26835091]Ei mua ainakaan. Itse asiassa en tiedä ketään ketä tultaisiin iskemään jatkuvasti, paitsi jos lasketaan mukaan känniset iskuyritykset.[/QUOTE]

Miksi pari-kolmekymppiset naiset sitten tyypillisesti pienessä hiprakassa alkavat puhua keskenään, kuinka se ja se mies on kiinnostunut ja se yks lähettelee viestejä ja se kolmas tulee aina juttelemaan? Kyllä naiset elävät miesten huomion ympäröiminä.

[QUOTE="annie";26835101]en ikävä kyllä voi vältellä heitä töissä.[/QUOTE]

Sitten sanot niille asiasta. Et anna niiden kiusata vaan käsket niiden painua helvettiin. Jos ei auta, viet asian esimiehelle.

Miksi pari-kolmekymppiset naiset sitten tyypillisesti pienessä hiprakassa alkavat puhua keskenään, kuinka se ja se mies on kiinnostunut ja se yks lähettelee viestejä ja se kolmas tulee aina juttelemaan? Kyllä naiset elävät miesten huomion ympäröiminä.

Toiset puhuu, toiset ei. Toisia isketään, toisia ei. Se menee enemmänkin niin, että ne tietyt naiset saa ne kaikki iskuyritykset ja toiset jää ilman.

Tämä on varmaan ihan tyhmä ajatus tällaisena aikana, kun työt ovat kiven alla ja työllistyminen epävarmaa alalla kuin alalla, mutta ehkä sinun kannattaisi vaihtaa alaa. Itse olen vaihtamassa alaa, koska en pitänyt edellisen alan pinnallisista ja itsekkäistä ihmisistä. Vaikka alanvaihto on pitkä prosessi, ja olen siinä vasta alussa, niin on ollut valtava helpotus, kun ei tarvitse olla jatkuvasti epämiellyttävien ihmisten seurassa.

sitä tässä olen jo pidemmän aikaa miettinyt ja puuhannut.

[QUOTE="annie";26835139]sitä tässä olen jo pidemmän aikaa miettinyt ja puuhannut.[/QUOTE]

Se kannattaa :) Muilta ihmisiltä voi tulla ihmettelyjä, mutta älä välitä niistä, vaan mene omaan suuntaan. Se oikeasti kannattaa.

Minulla kait on jonkin asteinen "sitoutumiskammo". Huomaan hakevani etäisyyttä sekä huonoja puolia henkilöstä, josta olen kiinnostunut/ihastunut. Olen etäinen ja välttelevä, vaikka voisin sisimmässäni kuitenkin haluta suhdetta. Tuntuu sisimmässäni siltä, että en ole koskaan tarpeeksi hyvä rakastettavaksi. Lisäksi pelkään, että rakkaus ei kestä.. siksi lopetan kaiken aina alkuun. Ehkä kammoan elämää..?

[QUOTE="annie";26835229]olen kanssasi samaa mieltä. onnea uudelle alalle/työpaikalle! :) oletko jollain tietokone alalla?[/QUOTE]

No hmm.. mitenköhän tässä nyt asian ilmaisisi, kun en halua netissä tarkkaan kertoa, ettei tule tunnistetuksi. Kyllä se osittain liittyy tietokoneisiinkin, jos valitsee sellaisen suunnan. Se on eräänlaista vähän luovempaa työtä, se ala johon olen siirtymässä.

Millaisesta jutuista itse olet kiinnostunut, mihin haluaisit siirtyä?

No hmm.. mitenköhän tässä nyt asian ilmaisisi, kun en halua netissä tarkkaan kertoa, ettei tule tunnistetuksi. Kyllä se osittain liittyy tietokoneisiinkin, jos valitsee sellaisen suunnan. Se on eräänlaista vähän luovempaa työtä, se ala johon olen siirtymässä.

Millaisesta jutuista itse olet kiinnostunut, mihin haluaisit siirtyä?

olen kiinnostunut kulttuurista, kielistä, historiasta ja tulkkaamisesta. ainakin haluan pois noiden ilkeiden miesten luota ja pois tältä matalapalkka-alalta. harkitsen parhaillani opiskelemista yliopistossa.

[QUOTE="annie";26835313]olen kiinnostunut kulttuurista, kielistä, historiasta ja tulkkaamisesta. ainakin haluan pois noiden ilkeiden miesten luota ja pois tältä matalapalkka-alalta. harkitsen parhaillani opiskelemista yliopistossa.[/QUOTE]

Ajattelinkin, että olisit kiinnostunut ehkä jostain humanistisista aineista. Olen itse ollut joskus tehtaassa pätkätöissä, ja se oli kyllä työympäristönä varsinainen antiteesi kaikelle kulttuuriin ja kieliin liittyvälle.

Haluaisitko jutella meilillä enemmän? Olisi helpompi, niin ei tarvitsisi miettiä anonyymiytta kun kirjoittaa.

Ajattelinkin, että olisit kiinnostunut ehkä jostain humanistisista aineista. Olen itse ollut joskus tehtaassa pätkätöissä, ja se oli kyllä työympäristönä varsinainen antiteesi kaikelle kulttuuriin ja kieliin liittyvälle.

Haluaisitko jutella meilillä enemmän? Olisi helpompi, niin ei tarvitsisi miettiä anonyymiytta kun kirjoittaa.

voisihan sitä mutta miten se toimii?

[QUOTE="annie";26835392]odotas hetki. kerros eka mistä päin suomea olet ja minkä ikäinen?[/QUOTE]

Länsi-Suomea, mutta olen muuttamassa. Olen kolmekymppinen. Entä minkä ikäinen itse olet ja mistä päin?

[QUOTE="annie";26835418]Etelä-Suomeen muutin vähän aikaa sitten. 23 vuotta täytin keväällä. Vieläkö haluat että laitan mailia?[/QUOTE]

No se mihin muutan, on kyllä vähän kauempana Etelä-Suomesta. Ei nyt missään Lapissa, mutta hiukan kauempana kuitenkin. Mutta ei se sitä muuta, että olisi kiva jos laitat meiliä. :)

Yhteistyössä