V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siitä, että ne ovat normaalista poikkeavat.
Jos et mitään erikoista huomaa niin ei ole mitään huolestuttavia kipuja :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap:lla ei nyt taida muutenkan noille viikoille normia olla sillä supistelee jo nyt. Eli vaikea mennä sanomaan. Varmasti itse seurailisin sitä vuotoa
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Sellanen kova ja jatkuva kipu, uudenlainen kipu, kipu eri paikassa kuin tavallisesti.
Mulla ainakin on nyt keskiraskaudessa ollut kaikenlaista aika kovaakin kipua tuossa kohdun molemmin puolin ja istukan kohdalla, mutta se on aina sitten loppunut lyhyeen. Eilen illalla sängyssä oikein valitin ääneen kun sattui niin kovasti. Mutta en mä sitten ole siitä huolestunut kun tuntuuhan sitä vatsakipuja välillä vaikka ei olisikaan raskaana, ja kun kipu on sitten mennyt minuutin, parin sisään pois.
Kyllä sä huomaat jos se kipu on huolestuttavaa, luota kroppaasi ja luota itseesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Rauhoittaiskohan tää keskustelu yhtään?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1293773
Voidaan laittaa uusi pino pystyyn aiheestaMelkein kaikki on varmaan kaatuneet jossain vaiheessa raskauttaan, etenkin talvisaikaan odottavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:^ Ei noista kaatujista läheskään kaikki käyneet missään tutkimuksissa. Taitaisi talvisaikaan tulla aikamoinen ruuhka jos joka pyllähdyksestä käskisivät kontrolliin![]()
Älä nyt huolehdi liikaa, jooko! Ajattele jotain muuta, ota rauhallisesti, tee jotain kivaaUsko pois, kyllä kaikki on hyvin!