Mistä Tripp Trapp edullisesti, vai onko kaikkialla sama hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
[quote="sef
Mä en kyllä mistään moista löytänyt :/ Kattoin kodin1 ja 2 lastentarvikeliikettä ja niissä oli vaan ne kaari, pehmusteet ja hihna ja tosiaan tuo teksti, että ihan tarkoituksella on jätetty se lapsen oma pöytä, eli tarjotin pois, jotta lapsi ruokailee yhdessä perheen kanssa.

No mutta joo, palatakseni itse asiaan, niin en kyllä ole tuollaiseen "aitoon kopioonkaan" törmännyt, kun olen nettiä ristiin rastiin surffannut. Ja niistä muista kopiosta olen kuullut senverran huonoa, jotta en niitä uskalla lähteä kokeilemaan ilman jonkun tutun suosittelua.

Noh mä ostin tän kuusi vuotta sitten, voi olla että tuotannossakin ehtinyt tapahtua muutoksia jo sen jälkeen. Mut hyvä tuoli on ollut, jos jostain löydät niin suosittelen :)

Onkohan noita Trip Trap tuoleja erimallisia kun mä kävin kans katsomassa nuo trip trap stokke tuolit ja meidän tuoli on erinäköinen mutta kuusivuotta sitten oli myynnissä stokmannilla mut en muista että olisi ollut mittään takaliitettä stokke, ihan vaan trip trap tuoli oli nimeltään. Kaari systeemi on myös erilainen et eihän tuohon stokke malliin edes saa pöytää napsautettua kiinni,tai sit yks vaihtoehto on että mun tuoli on vanhentunutta muotoilua.

Se kaarisysteemi muuttu 2003 jonka jälkeen ei ollu enää yhteensopiva aikasemman kanssa. Aiemmin siis oli erilaisia lisäosia kuin mitä nykyään, mutta ne ei käy tähän uuteen malliin.

Meillä on Geuther filou ja toimii loistavasti, ostin ko. tuolin siksi koska muotoilu miellytti silmää enemmän kuin tripp trappi. Tuota tuolia voi käyttää aikuisetkin, 80kg on painorajoitus, joten olen käyttänyt sitä keittiötikkaina ja istunut siinä itse yms. Eli jos lapsi ei sitä omakseen halua isompana niin äiti saa hyvän tuolin :D

Olet nyt kyllä väärässä. Onhan siihen osia, mutta EI pöytälevyä:

Tuoli, joka kasvaa lapsesi mukana

Lapset osallistuvat mielellään perhe-elämään. STOKKEn näkemys on, että lapsi on otettava mukaan yhteiseen toimintaan, erityisesti pöydän ääressä. Sen vuoksi tuolissa ei ole tarjotinosaa. Tripp Trappin istuinlevyt ovat säädettävissä oikealle korkeudelle kunkin kehitysvaiheen mukaan. Tripp Trapp päästää jokaisen nauttimaan yhteisistä aterioista ja tuo iloa kotiin vuosiksi eteenpäin.

Ei siinä tosiaan ole pöytälevyä. Ne lisäosat on se kaari, pehmuisteet ja se hihna.

Nyt kuules sinä olet täysin väärässä!
Juuri olen Stokken Tripp Trapp tuolia metsästämässä ja kyllä siihen tuoliin saa ostaa juurikin Stokke-merkkisen pöytälevyn. Jos et usko käy katsomassa muutamasta saksalaisesta verkkokaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja stokkea etsimässä;27080122:
Juuri olen Stokken Tripp Trapp tuolia metsästämässä ja kyllä siihen tuoliin saa ostaa juurikin Stokke-merkkisen pöytälevyn. Jos et usko käy katsomassa muutamasta saksalaisesta verkkokaupasta.

Siis puhutteko nyt siitä pöydän pintaan kiinnitettävästä muovitarjottimesta? Nämä aikaisemmat taisi tarkoittaa tuoliin kiinnitettävää pöytää, kuten monissa muissa syöttötuoleissa on, esim. Brio.

Alkuperäinen kirjoittaja stokkea etsimässä;27080122:

Voitko linkittää? Ei oo ainakaan Stokken sivuilla TrippTrappin lisävarusteissa moista.Luulen et on jonkun muun valmistajan vaikka Tripp Trappiin käviskin..

Yhteistyössä